Ung mor = Enlig mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

B&J

Jeg er også sammen med vores barns far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ann.

Jeg er ung mor på 21. Jeg er sammen med min kæreste (faren til min datter) gennem 3 år, vi skal giftes 25. Juni i år og er stadig meget lykkelige

Anmeld

14. februar 2011

PernilleB

22 år og er forlovet med allan, min datters far... håber på a blive gift i 2012/13

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth85

Eva. skriver:

Det spørgsmål skulle alle spørges om..feks 5 år efter barnet er født...om man er ung eller ikek ung og man er sammen med faderen eller ej...jeg er helt overbevist om at de unge mødre i højere grad ender som enlige...

jeg er ung mor, 35 år og mor til en på 13 år og jeg blev alene med ham efter et år..

Lige præcis... Det er desværre en dum tendens, men intet varer evigt. Dog kan man lære at leve lykkeligt sammen hele livet, men det kræver nosser fra begge parter. Desværre havde min eks dem ikke, så jeg blev alene i 7. måned... Dog var det nok det bedste for både ham, jeg og vores søn.

Anmeld

14. februar 2011

Bare mig..

Jeg har været sammen med min datters far i 7 1/2 år, men sidste fredag gik det ikke mere, og vi flytter hver for sig næste weekend.. Så her holder din teori. :/ Vi er dog meget gode venner, og på ingen måder uvenner!

Jeg bliver 20 lige om lidt og han bliver 22 lige om lidt..

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

Lisbeth85 skriver:

Lige præcis... Det er desværre en dum tendens, men intet varer evigt. Dog kan man lære at leve lykkeligt sammen hele livet, men det kræver nosser fra begge parter. Desværre havde min eks dem ikke, så jeg blev alene i 7. måned... Dog var det nok det bedste for både ham, jeg og vores søn.

Det var nu bare hvis man ville have et billede af om de unge i højere grad blev alenemødre end de ældre og det tror jeg de gør.

Anmeld

14. februar 2011

Sof

Jeg var sammen med min datters far til hun var knap. 3½ år. Har stemt blank da jeg ikke mener at unge mødre har større tendens til at blive enlige mødre, men mere at vores verden i dag er blevet for dovne til at kæmpe i forholdene og det generelt er for nemt at gå fra hinanden.

Anmeld

14. februar 2011

LR85

Stadig sammen med manden.

mødte hinanden da jeg var 21 og han 29.

Anmeld

14. februar 2011

FrkLarsen

Jeg er 20 år, og har været sammen med min datters far i 3år d. 1/3-11  

Anmeld

14. februar 2011

Vingummien

25 år og alene med min dejlige dreng. Har dog en kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.