Livets gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Skouboe

Malle skriver:

Du skrev Den øgede mængde grød, har så (sammen med hendes Enfamil) medført massive problemer med forstoppelse, så nu prøver vi at give hende sveske mos fast hver dag, istedet for at hele tiden trappe hende ind og ud af lactulose.

Vi har gjort det samme med vores søn, men min søster fortalte mig at hvis du giver dit barn sveskemos/grød ofte ender de med at skulle have det hver dag, for ellers kan de ikke komme af med deres afføring... Vi stoppede hurtigt med sveskegrøden, men jeg syntes lige at jeg ville fortælle dig det så du evt. kunne høre hos lægen... Bare så du ikke får flere problemer...

Håber det hele bliver bedre snart...

Jeg er godt klar over at de bliver afhængige af sveskegrøden, men det bliver de også af lactulose og mens lactulose er noget jeg skal tvinge i halsen på hende (eller putte i en flaske og så håbe at hun spiser det hele, og hvis hun ikke gør, ved jeg ikke hvor meget hun har fået), så glider sveskemos ned med stort velbehag

Ellers tak for rådet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Skouboe

SussieThyssen skriver:

Hehe..ja det kunne du sikkert godt tænke dig at høre

Vil bare sige, at mine forældre korsede sig ombord på storebæltsfærgen, da jeg sad 10 måneder gammel og flirtede med et helt kompani soldater på vej hjem fra weekend

Det lyder som noget Silja kunne finde på også... 

Anmeld

13. februar 2011

Skouboe

bagger26 skriver:

Okay, kunne du ikke have tænkt dig en "madplan", altså forstået på den måde, at de evt kom med en masse forslag til hvad de mener der mangler.. Kunne jo være de havde en masse ideer man ikke lige selv havde tænkt på, men okay hvis de mener det bare er fedtstoffer der mangler, så er det jo ikke relevant..

Jeg tænker nemlig, at jeg godt kunne håbe lidt at få et enkelt møde med en diætist til sofia, jeg putter nemlig i forvejen en masse fedt i hendes mad, og hun spiser normalt og varieret..

Jeg følte ikke at vi havde behov for en madplan som sådan, men hvis du føler at du har, så synes jeg du skal bede om det når du er derinde

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

Skouboe skriver:

Det lyder som noget Silja kunne finde på også... 

Hehe...girl-power

Anmeld

13. februar 2011

bagger26

Skouboe skriver:

Jeg følte ikke at vi havde behov for en madplan som sådan, men hvis du føler at du har, så synes jeg du skal bede om det når du er derinde

Nej men det var nu heller ikke en madplan som sådan, men ja tager nok lidt udfra min egen situation, hvor hun spiser alt og meget varieret.. Så kan nemlig ikke selv se, at hendes problem skulle ligge i maden, der er nemlig ikke noget unormalt. Men det kunne jo være de havde nogle ideer til fx mellem måltiderne hvor man kunne smule noget ekstra fedtstof i dem, selvom hun nu får fx flødeyogurt, boller med smør og ost osv..  Men ja må vente og se hvad de siger...

ps. de nye busker du har lavet er rigtig flotte, en fed detalje..

Anmeld

13. februar 2011

Lolli

Dejligt at høre fra dig. Og dejligt at der er noget der går fremad. Det må være rart for jer at der ikke er problemer på madfronten lige pt. Nogle gange må man indse at ens principper ikke holder og ja, godt at hun nu får noget at spise.

Misunder dig tiden til de kreative ting. Det er super fedt det du har fået lavet.

Kram herfra.

Anmeld

13. februar 2011

Skouboe

Lolli skriver:

Dejligt at høre fra dig. Og dejligt at der er noget der går fremad. Det må være rart for jer at der ikke er problemer på madfronten lige pt. Nogle gange må man indse at ens principper ikke holder og ja, godt at hun nu får noget at spise.

Misunder dig tiden til de kreative ting. Det er super fedt det du har fået lavet.

Kram herfra.

Ja, for en gangs skyld er det nu kun søvnen der driller... De kreative ting, er min måde flygte fra virkeligheden på, så det er simpelt hen noget jeg prioriterer i øjeblikket...

Og tak

Anmeld

13. februar 2011

Skouboe

bagger26 skriver:

Nej men det var nu heller ikke en madplan som sådan, men ja tager nok lidt udfra min egen situation, hvor hun spiser alt og meget varieret.. Så kan nemlig ikke selv se, at hendes problem skulle ligge i maden, der er nemlig ikke noget unormalt. Men det kunne jo være de havde nogle ideer til fx mellem måltiderne hvor man kunne smule noget ekstra fedtstof i dem, selvom hun nu får fx flødeyogurt, boller med smør og ost osv..  Men ja må vente og se hvad de siger...

ps. de nye busker du har lavet er rigtig flotte, en fed detalje..

Tak

Anmeld

13. februar 2011

Lolli

Skouboe skriver:

Ja, for en gangs skyld er det nu kun søvnen der driller... De kreative ting, er min måde flygte fra virkeligheden på, så det er simpelt hen noget jeg prioriterer i øjeblikket...

Og tak

Ja, det med søvnen. Puh den er streng. Men godt at du trods alt kan se lidt positivt i det - at det går den rigtige vej.

Anmeld

13. februar 2011

Skouboe

Lolli skriver:

Ja, det med søvnen. Puh den er streng. Men godt at du trods alt kan se lidt positivt i det - at det går den rigtige vej.

Hehe... det har varet i over 5 måneder nu... lidt positivt - uanset hvor lidt det er - er hvad der holder mig på benene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.