Kender i ikke den følelse...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Vingummien

lion skriver:

Undskyld, jeg ikke skrive så meget for tiden, både her og på telefonen. Men jeg er blevet helt vild træt for tiden, det plejer jeg kun at være når det er mørk udenfor. Håber at det hjælper at komme på arbejde.

Ja den følelse kender jeg godt,rigtig meget.

Nej hvor jeg tit har lyst til at kysse og spise Julius fordi han smiler og styrter hen til mig(kravler), når jeg henter ham. Når Cassandra giver mig FRIVILLIGT et kys, nej hvor er det luksus.

Det er da helt i orden, vi har jo alle nogle ting der kan tage vores tid

Ej hvor skønt, utroligt at den bette mand drøner rundt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

lion

Vingummien skriver:

Det er da helt i orden, vi har jo alle nogle ting der kan tage vores tid

Ej hvor skønt, utroligt at den bette mand drøner rundt nu

Ja ikke, han kravler også uden om folk, hvis de er i vejen når han skal over til sin MOR.

Anmeld

18. februar 2011

Mathilde

Ork jo, den følelse lyder meget velkendt....og hvor er det fantastisk, at få lov til at føle sådan

Det føles af og til som om ens hjerte brister, fordi der bare ikke er plads til al den kærlighed man føler. Skønt det opvejer alt det der er svært og hårdt og frustrerende nogle gange.

Anmeld

18. februar 2011

2babygirls

Vingummien skriver:

Alle forældre elsker deres børn, i hvert fald de fleste. Men kender i ikke de dage hvor man bare stopper op og kigger på ens barn, og så brusser det bare op i en, og man føler bare at man har lyst til at kramme og kysse dem til de bliver hudløse af det når de gør de der specielle ting.

Jeg fik endnu en af dem i dag, da EMil sad go tegnede fter vi havde været ude på tur, og han sad dybt koncentreret og tegnede alt et vi havde op levet på turen, blandt andet bakken vi gik på da vi skulle til vandet, tror han syntes specielt det var sjovt, den var rigtig stejl, men kæresten tog ham på armen og så løb de op i en fart, og han grinede over hele hovedet. Og mor her kom pustende og stønnende langt bagefter Og Emil råber " kom nu mor "

Åhhh de børn altså

JO !!! Næsten hele tiden lige nu fordi hun bare udvikler sig med lynets hast

Da jeg hentede hende ind idag efter formiddagsluren havde hun hele morgenen øver sig på sit nyeste tøseskrig, og så ligger hun der og skriger på puslebordet og leger med sine tær, og så opdager jeg at hendes mave er næsten ok igen efter grød opstart... ihhhh så hev jeg hende op og krammede og kyssede og så kunne vi lige stå og kigge ud af vinduet på alt sneen

Anmeld

18. februar 2011

Vingummien

lion skriver:

Ja ikke, han kravler også uden om folk, hvis de er i vejen når han skal over til sin MOR.

Hehe det kan jeg da godt forstå, de skal da ikk komme i vejen for hans dejlige mor

Anmeld

18. februar 2011

Vingummien

Tina&Martin skriver:

JO !!! Næsten hele tiden lige nu fordi hun bare udvikler sig med lynets hast

Da jeg hentede hende ind idag efter formiddagsluren havde hun hele morgenen øver sig på sit nyeste tøseskrig, og så ligger hun der og skriger på puslebordet og leger med sine tær, og så opdager jeg at hendes mave er næsten ok igen efter grød opstart... ihhhh så hev jeg hende op og krammede og kyssede og så kunne vi lige stå og kigge ud af vinduet på alt sneen

Anmeld

18. februar 2011

K&S

Vingummien skriver:

Alle forældre elsker deres børn, i hvert fald de fleste. Men kender i ikke de dage hvor man bare stopper op og kigger på ens barn, og så brusser det bare op i en, og man føler bare at man har lyst til at kramme og kysse dem til de bliver hudløse af det når de gør de der specielle ting.

Jeg fik endnu en af dem i dag, da EMil sad go tegnede fter vi havde været ude på tur, og han sad dybt koncentreret og tegnede alt et vi havde op levet på turen, blandt andet bakken vi gik på da vi skulle til vandet, tror han syntes specielt det var sjovt, den var rigtig stejl, men kæresten tog ham på armen og så løb de op i en fart, og han grinede over hele hovedet. Og mor her kom pustende og stønnende langt bagefter Og Emil råber " kom nu mor "

Åhhh de børn altså

Åh, jeg kender det SÅ godt

Da vi gik i seng i går, var jeg inde hos Anton for lige at tjekke om han havde dynen på og så lå han "i spænd" på tværs i tremmesengen  jeg måtte simpelthen kalde på manden, så vi sammen kunne nyde synet af vores lille guldklump

Anmeld

18. februar 2011

Vingummien

K&S skriver:

Åh, jeg kender det SÅ godt

Da vi gik i seng i går, var jeg inde hos Anton for lige at tjekke om han havde dynen på og så lå han "i spænd" på tværs i tremmesengen  jeg måtte simpelthen kalde på manden, så vi sammen kunne nyde synet af vores lille guldklump

Nurh hvor sødt

Anmeld

18. februar 2011

Vial

Ihh, hvor jeg kender det.

Når Alvin er lidt urolig eller træt, så får han sin sut. Den måde han bliver fjern i blikket og bare nyder trygheden i sutten. Det smelter mit hjerte fuldstændig.

Viola er i gang med at udforske ting og sager. Når hun så lige kigger op og fokuserer på sin mor og smiler.. årrh, så smelter jeg også.

De børn er bare det hele værd. Har aldrig været så forelsket før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.