Kender i ikke den følelse...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Vingummien

Alle forældre elsker deres børn, i hvert fald de fleste. Men kender i ikke de dage hvor man bare stopper op og kigger på ens barn, og så brusser det bare op i en, og man føler bare at man har lyst til at kramme og kysse dem til de bliver hudløse af det når de gør de der specielle ting.

Jeg fik endnu en af dem i dag, da EMil sad go tegnede fter vi havde været ude på tur, og han sad dybt koncentreret og tegnede alt et vi havde op levet på turen, blandt andet bakken vi gik på da vi skulle til vandet, tror han syntes specielt det var sjovt, den var rigtig stejl, men kæresten tog ham på armen og så løb de op i en fart, og han grinede over hele hovedet. Og mor her kom pustende og stønnende langt bagefter Og Emil råber " kom nu mor "

Åhhh de børn altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

PernilleB

skal jeg indrømme det så har jeg de sidste 3 dage grædt a glæde når jeg sidder inde ved min datter og holder hende i hånden til hun falder i søvn.. og når man kan se a hun glider hen i drømmeland så kan jeg bare ikk holde igen... hun er bare så smuk og dejlig...

Anmeld

13. februar 2011

Vingummien

PernilleB skriver:

skal jeg indrømme det så har jeg de sidste 3 dage grædt a glæde når jeg sidder inde ved min datter og holder hende i hånden til hun falder i søvn.. og når man kan se a hun glider hen i drømmeland så kan jeg bare ikk holde igen... hun er bare så smuk og dejlig...

Det er en fantastisk følelese

Anmeld

13. februar 2011

B&J

åhh jo og sådan en dag har jeg haft det i dag jeg fik lov af sove lidt længe da jeg står op siger jeg godmorgen til min kæreste daniel er fuld i sving med af lege jeg er stille da han ser mig smiler han i hele hovede og kravler alt hvad han kan hen til mig hold nu han han kom hurtig op til mor og fik en masse kys det er så fantastisk af være MOR

Anmeld

13. februar 2011

morethanperfect

Tulipan skriver:

Alle forældre elsker deres børn, i hvert fald de fleste. Men kender i ikke de dage hvor man bare stopper op og kigger på ens barn, og så brusser det bare op i en, og man føler bare at man har lyst til at kramme og kysse dem til de bliver hudløse af det når de gør de der specielle ting.

Jeg fik endnu en af dem i dag, da EMil sad go tegnede fter vi havde været ude på tur, og han sad dybt koncentreret og tegnede alt et vi havde op levet på turen, blandt andet bakken vi gik på da vi skulle til vandet, tror han syntes specielt det var sjovt, den var rigtig stejl, men kæresten tog ham på armen og så løb de op i en fart, og han grinede over hele hovedet. Og mor her kom pustende og stønnende langt bagefter Og Emil råber " kom nu mor "

Åhhh de børn altså

Får tårer i øjnene bare at læse denne tråd .. 

Oscar er lige begyndt og grine rigtigt , og når han gør det kan jeg næsten ik holde det tilbage .. Og så når han ligger i vuggen og ikke gider sove .. Så går jeg indtil ham for og gi ham sutten , men ser så at han faktisk HAR sutten i munden men bare ligger og brokker sig .. Smiler så til ham fordi jeg syns han er fjollet , og så gir han mig bare det største smil med sutten i munden , hvilket jeg slet slet ikke kan stå for , fordi jeg syns det er sååå sødt <3 <3 

Dejlige børn ! <3

Anmeld

13. februar 2011

TbCp

Åh jo det kender jeg godt...

og så er alle dumme dage  pist væk

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

Tulipan skriver:

Åhhh de børn altså

Jo det kan du tro.
Kaster lige et blik hen på min 13 årige knægt.
Han er ski oss dejlig selvom han er så stor..og så får han bare verdens største mor-kramse-nusse-tur..lige om lidt..hehe.
Og det dejlige ved ham er....alt han slet ikke har spor imod det, heller ikke i fuld offentlighed LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

Lolli

Tulipan skriver:

Åhhh de børn altså

Ih jo!! Har den følelse hver morgen når min 7 uger gamle datter brokker sig lidt når hun vågner. Når jeg så kommer derind smiler hun over hele hovedet. Bare så lækkert, da jeg kan se, at hun kan genkende mig og at hun er tryk og rolig bare ved, at jeg kommer ind og siger godmorgen.

Og må sige at jeres historier varmer en om hjertet. De er bare så kære de unger.

Anmeld

14. februar 2011

PernilleB

Tulipan skriver:

Det er en fantastisk følelese

det er birkelig bare nogle skønne øjeblikke man fanger børnene i at de er fredelige og trykke... (og stille) og man tænker, prøve lige a se hva jeg har lavet... hva jeg har haft i maven og passet på, og se a den vokser fordi man passer godt på den... og belønningne er uendelig kærlighed....

Anmeld

18. februar 2011

lion

Vingummien skriver:

Åhhh de børn altså

Undskyld, jeg ikke skrive så meget for tiden, både her og på telefonen. Men jeg er blevet helt vild træt for tiden, det plejer jeg kun at være når det er mørk udenfor. Håber at det hjælper at komme på arbejde.

Ja den følelse kender jeg godt,rigtig meget.

Nej hvor jeg tit har lyst til at kysse og spise Julius fordi han smiler og styrter hen til mig(kravler), når jeg henter ham. Når Cassandra giver mig FRIVILLIGT et kys, nej hvor er det luksus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.