Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina skriver: hvad tænker du du sal have for tlf?
hvad tænker du du sal have for tlf?
Er telefon stadig til salg ?? er den låst ??
Sukkerblomst skriver: Er telefon stadig til salg ?? er den låst ??
CamillaRH skriver: Det er som sagt førest til mølle Inden på dba, har jeg ikke hørt fra køber, så iphonen sælges for 3200kr.Playstationen 1800.
Det er som sagt førest til mølle Inden på dba, har jeg ikke hørt fra køber, så iphonen sælges for 3200kr.Playstationen 1800.
https://www.baby.dk/debat/51302pi1/diverse/nye-regler-i-koeb-og-salg.aspx
Har du kvittering på playstationen?
CamillaRH skriver: Hej alle i deeejlige daamerHar købt mig en iPhone 4G, som jeg gerne vil sælge ( da jeg har forelskede mig i en anden telefon ) Købte den for 6495kr, telefon er ikke sim-låst. Kun brugt 1 månede.. for mere info' spørg endelig, ønskes billeder, tager jeg gerne nogle..Playstation 3 - slim.Brugt 2-3 gange, kostede 2200kr, sælges da min mand aldrig bruger den ønskes mere info eller billeder, så skriv endelig.Knus Camilla mor til Malik
Hej alle i deeejlige daamerHar købt mig en iPhone 4G, som jeg gerne vil sælge ( da jeg har forelskede mig i en anden telefon ) Købte den for 6495kr, telefon er ikke sim-låst. Kun brugt 1 månede.. for mere info' spørg endelig, ønskes billeder, tager jeg gerne nogle..Playstation 3 - slim.Brugt 2-3 gange, kostede 2200kr, sælges da min mand aldrig bruger den ønskes mere info eller billeder, så skriv endelig.Knus Camilla mor til Malik
hvad skal du have for din iphone ?
Gitte85 skriver: Har du kvittering på playstationen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128