Har I introduceret sutten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Marco2

Hej Piwer …

Er Jeres små poder begyndt at bruge sut?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

DK

Ork ja! Det gjorde vi allerede første nat hjemme

Han vil altså stadig gerne have brystet og han sutter så fint, så jeg har ikke engang fået ømme snipper!!!

Hvordan klarer man sig uden?

Vi havde i forvejen købt et par forskellige, og Bimmerens favorit er MAM sutterne.

Anmeld

13. februar 2011

blomst84

Ja for pokker den har vi brugt længe herhjemme, fra hun var en uge ca. hun elsker sin sut og den er rigtig god som "falsk" tryghed.

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Vi prøver og prøver men hun vil ikke rigtig tage den en gang i mellem acceptere hun den men det er sgu sjældent men jeg tror jeg vil prøve at købe en anden type. 

Anmeld

14. februar 2011

Marco2

Vi har slet ikke tænkt over det endnu. 

For hun græder aldrig og ser den som en "trøster" og til hvis hun så søger den trøst ved at ville hænge i mine babser hele tiden.

Og det gør hun ikke. Hun sover bare … hele tiden. Så havde egentligt glemt det med sutten …

Men nu har jeg da kogt et par stykker yil hvis behovet opstår.

Fårk hvor jeg bekymrer mig om alt ting. Skulle absolut ikke tro at jeg er 2. gangs …

AG

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Vi har slet ikke tænkt over det endnu. 

For hun græder aldrig og ser den som en "trøster" og til hvis hun så søger den trøst ved at ville hænge i mine babser hele tiden.

Og det gør hun ikke. Hun sover bare … hele tiden. Så havde egentligt glemt det med sutten …

Men nu har jeg da kogt et par stykker yil hvis behovet opstår.

Fårk hvor jeg bekymrer mig om alt ting. Skulle absolut ikke tro at jeg er 2. gangs …

AG

Ja sådan har jeg også tænkt jeg er også møg bekymret hele tiden. og første gang var der bare ingen men der er bare også MEGA stor forskel på dem, hun græder rigtig meget Lucas grad aldrig. Men jeg tror lige SP skal kikke på hendes ryg for tænker at det måske er fordi hun er lidt skæv og har ond. 

Anmeld

14. februar 2011

Marco2

Diana... skriver:

Ja sådan har jeg også tænkt jeg er også møg bekymret hele tiden. og første gang var der bare ingen men der er bare også MEGA stor forskel på dem, hun græder rigtig meget Lucas grad aldrig. Men jeg tror lige SP skal kikke på hendes ryg for tænker at det måske er fordi hun er lidt skæv og har ond. 

Hvad er vi for nogen??

Mødre med stort M er vel det rigtige svar.

Men med Emily var det bare "nemt". Hun kunne næsten holde sit hoved selv da hun var født. Hun var nem at læse i hendes reaktioner, og var vågen, spiste, sked og sov i en nogenlunde rytme. Sveske sover rigtig meget, synes ikke der er den store "connection" til hende. Altså ikke megen øjenkontakt, og det der med hovedet er en by i Rusland. Det dingler rundt. Så jeg tænker jo straks de værste tanker, om hun er hjerneskadet eller vi gør noget helt galt. Om vi er kommet til at trykke hende eller noget andet. Nej hvor kan jeg bekymre mig om alt muligt. Og læser og læser om det. Hvorfor ikke bare nyde hende og tro at alt er som det skal være? Men det kan jeg åbenbart ikke 

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Hvad er vi for nogen??

Mødre med stort M er vel det rigtige svar.

Men med Emily var det bare "nemt". Hun kunne næsten holde sit hoved selv da hun var født. Hun var nem at læse i hendes reaktioner, og var vågen, spiste, sked og sov i en nogenlunde rytme. Sveske sover rigtig meget, synes ikke der er den store "connection" til hende. Altså ikke megen øjenkontakt, og det der med hovedet er en by i Rusland. Det dingler rundt. Så jeg tænker jo straks de værste tanker, om hun er hjerneskadet eller vi gør noget helt galt. Om vi er kommet til at trykke hende eller noget andet. Nej hvor kan jeg bekymre mig om alt muligt. Og læser og læser om det. Hvorfor ikke bare nyde hende og tro at alt er som det skal være? Men det kan jeg åbenbart ikke 

EJ ej ej sådan må du ikke tænke selvfølgelig har i ikke gjort noget galt der er mange børn der ikke kan holde deres hoved i den alder bla min veninde hvis barn også er født 4 uger senere end vores.

Det er avent vi har prøvet. 

Anmeld

14. februar 2011

Marco2

Diana... skriver:

EJ ej ej sådan må du ikke tænke selvfølgelig har i ikke gjort noget galt der er mange børn der ikke kan holde deres hoved i den alder bla min veninde hvis barn også er født 4 uger senere end vores.

Det er avent vi har prøvet. 

Anmeld

14. februar 2011

Angelspot

Sikke nogle tanker du går rundt med, det må være ret så træls for dig! Din pige fejler helt sikkert ikke noget, men det er jo nemt sagt hvis ikke du føler det indeni. At hun ikke er på samme niveau som andre du har oplevet, er ikke det samme som at hun er hjerneskadet.

Det lyder som om du er meget usikker, også i forhold til dine andre tråde og indlæg, er det noget du er opmærksom på? Er det noget din mand er opmærksom på? For jeg er ikke i tvivl om at du er den allerbedste mor for dit barn, og bekymringer kan virkelig tage broden af alt, så det er vigtigt at få talt med nogen om det, muligvis SP eller lægen, de vil kunne vejlede og støtte dig, så dit humør ikke daler endnu mere. I skal jo kunne nyde alle de fantastiske ting der sker lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.