Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnjaM skriver: Hej.. Jeg skal til bryllup her i marts, og vil da være temmelig! gravid - omkring uge 37.. -Og jeg skal jo så bruge en kjole, hvor babyhulen kan være i..Jeg har set, at Mama-licious har en, som sommetider vises i reklamerne her på siden - MEN! Jeg kan simpelthen ikke finde den kjole på nettet nogen steder..Er det fordi, der kommer en ny kollektion snart..?? Eller...?? Måske i kender en anden god hjemmeside, der har ventekjoler, som er et bryllup 'værdigt'...?? Hjælp..!! Er snart på vej ud i en mulig hormonelt betinget tøj-krise.. Anja
Hej.. Jeg skal til bryllup her i marts, og vil da være temmelig! gravid - omkring uge 37.. -Og jeg skal jo så bruge en kjole, hvor babyhulen kan være i..Jeg har set, at Mama-licious har en, som sommetider vises i reklamerne her på siden - MEN! Jeg kan simpelthen ikke finde den kjole på nettet nogen steder..Er det fordi, der kommer en ny kollektion snart..?? Eller...?? Måske i kender en anden god hjemmeside, der har ventekjoler, som er et bryllup 'værdigt'...?? Hjælp..!! Er snart på vej ud i en mulig hormonelt betinget tøj-krise.. Anja
jeg har lige købt denne
den fåes i 2 farver.
og den er fra den nye forårs kollektion 2011
er det evt den du søger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128