Mama-licious-kjole i reklamerne her på Baby.dk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hej..

Jeg skal til bryllup her i marts, og vil da være temmelig! gravid - omkring uge 37..

-Og jeg skal jo så bruge en kjole, hvor babyhulen kan være i..

Jeg har set, at Mama-licious har en, som sommetider vises i reklamerne her på siden - MEN! Jeg kan simpelthen ikke finde den kjole på nettet nogen steder..

Er det fordi, der kommer en ny kollektion snart..?? Eller...??

Måske i kender en anden god hjemmeside, der har ventekjoler, som er et bryllup 'værdigt'...??

Hjælp..!! Er snart på vej ud i en mulig hormonelt betinget tøj-krise..

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

BellaCiinea

13. februar 2011

Englehår

Ciinea skriver:

Måske  http://nelly.com/dk/graviditetst%C3%B8j/mom2mom-100177/dress-night-7293-14/ med en pæn halskæde til og sådan

Ej, hvor er den faktisk også rigtig fin..

Men dog kun tilbage i en str small - og det får jeg vist ikke skruet mit korpus ned i..

men tusind tak, for dit svar..

Anja

Anmeld

13. februar 2011

merichs

AnjaM skriver:

Hej..

Jeg skal til bryllup her i marts, og vil da være temmelig! gravid - omkring uge 37..

-Og jeg skal jo så bruge en kjole, hvor babyhulen kan være i..

Jeg har set, at Mama-licious har en, som sommetider vises i reklamerne her på siden - MEN! Jeg kan simpelthen ikke finde den kjole på nettet nogen steder..

Er det fordi, der kommer en ny kollektion snart..?? Eller...??

Måske i kender en anden god hjemmeside, der har ventekjoler, som er et bryllup 'værdigt'...??

Hjælp..!! Er snart på vej ud i en mulig hormonelt betinget tøj-krise..

Anja

Jeg skulle til guldbryllup 9 dage før min termin og endte med at købe en kjole fra B-young (altså ikke en ventekjole) for synes det var svært at finde en ventekjole der var som jeg gerne ville have

Anmeld

13. februar 2011

tinasmor

prøv evt. Trendsales. Jeg søgte efter mamlicious på et tidspunkt og der kom rigtig mange frem. Måske er der en af dem du leder efter.

Anmeld

13. februar 2011

Englehår

merichs skriver:

Jeg skulle til guldbryllup 9 dage før min termin og endte med at købe en kjole fra B-young (altså ikke en ventekjole) for synes det var svært at finde en ventekjole der var som jeg gerne ville have

Var det 'nemt' nok, at finde en ikke-ventekjole, som alligevel sad pænt..??

Jeg har næsten opgivet det på forhånd, for da vi skulle til sølvbryllup i november, ville jeg også bare have fundet en alm kjole, men efter adskillige nedslående ture i butikker, der absolut ikke havde noget der passede, endte jeg med at købe en ventekjole.. og nej, den var egentlig heller ikke heeelt det, jeg havde tænkt mig..

- Ikke nemt, ikke nemt..

Tak for dit svar..

Anja

Anmeld

13. februar 2011

Englehår

tinasmor skriver:

prøv evt. Trendsales. Jeg søgte efter mamlicious på et tidspunkt og der kom rigtig mange frem. Måske er der en af dem du leder efter.

Det vil jeg da straks prøve...

Tusind tak for ideen...

Anja

Anmeld

13. februar 2011

merichs

AnjaM skriver:

Var det 'nemt' nok, at finde en ikke-ventekjole, som alligevel sad pænt..??

Jeg har næsten opgivet det på forhånd, for da vi skulle til sølvbryllup i november, ville jeg også bare have fundet en alm kjole, men efter adskillige nedslående ture i butikker, der absolut ikke havde noget der passede, endte jeg med at købe en ventekjole.. og nej, den var egentlig heller ikke heeelt det, jeg havde tænkt mig..

- Ikke nemt, ikke nemt..

Tak for dit svar..

Anja

Jeg fandt faktisk flere "almindelige" kjoler som kunne bruges, men endte med denne her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2011

BellaCiinea

merichs skriver:

Jeg fandt faktisk flere "almindelige" kjoler som kunne bruges, men endte med denne her:

Wauw en lækker kjole! 

Anmeld

13. februar 2011

merichs

Ciinea skriver:

Wauw en lækker kjole! 

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.