Hihhi.. Er I bange for mus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. september 2008

ivfmarie

Så skal I ikke læse om vores første nat i huset!!

Jeg vågnede ved at noget kradsede mig på hagen... Malte sov ved siden af mig, så jeg troede faktisk at det var ham der krattede mig. Men da jeg tager hånden op for at flytte hans hånd suser der sgu en mus ned i mit ærme!! 8(8(
Heldigvis er jeg ikke bange for mus.. men jeg blev da ret hurtigt meget vågen!

Næste dag lukkede vi katten ind for at fange musen, men den fattede ikke helt hvad planen var. Tilgengæld snuppede Fererro det lille bæst i én mundfuld! Dyyyygtiiii :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Tynen

Arh, lidt creepy oplevelse alligevel 8D
Vildt at den har lagt an til en tantekysser.
Troede ikke de kom så tæt på :)

Men mus - De er da så søde!
Got to love´em (L)

Anmeld

27. september 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Jeg vågnede ved at noget kradsede mig på hagen... Malte sov ved siden af mig, så jeg troede faktisk at det var ham der krattede mig. Men da jeg tager hånden op for at flytte hans hånd suser der sgu en mus ned i mit ærme!! 8(8(

Næste dag lukkede vi katten ind for at fange musen, men den fattede ikke helt hvad planen var. Tilgengæld snuppede Fererro det lille bæst i én mundfuld! Dyyyygtiiii :))

lååål...fedt IVF...no jeg er ikke bange for dem, så jeg lan sagtens sidde og være hård!
havde det så til gengæld været en edderbasse +o(

Anmeld

27. september 2008

heaven

PUUUUUHA DA.....8(

Ja, jeg var løbet min vej og sat et til salg skilt i vejkanten på vej LANGT VÆK, hehe.....

Nej, så galt var det nok ikke endt, men havde bestemt ikke taget det så cool, som du. seje dig......

Jannie

Anmeld

27. september 2008

Tynen

Loggidut skriver:

ivfmarie skriver:

lååål...fedt IVF...no jeg er ikke bange for dem, så jeg lan sagtens sidde og være hård!
havde det så til gengæld været en edderbasse +o(

Ja for dælan!

Vi har den ledeste til at bo ude i bilen - Den bliver bare så stor 8(
Jeg var ved at køre galt den anden dag fordi den faldt ned, da jeg slog solskyggen (Hedder det det) ned - YAIKS!!
Den har været borte lige siden +o(

Anmeld

27. september 2008

bette

er ik bange for mus.. men havde det været en rotte ahhhh måske jeg nok liiige ville hente katten..

hehe super fedt at hunde fangede den.. haha

men som de andre skriver.. en edderbasse og jeg var skredet af h.. til

Anmeld

28. september 2008

Lene76

okay jeg havde nok fået en mega chok så jeg havde væggede resten af familien.... osse hvis det havde havde været en spider....

(H)Lene

Anmeld

28. september 2008

Joan ( Smallie )

He he er heller ikke bange for dem. Fanget faktisk en lige igår;)

Nu er jeg jo gift med en kloak mand, så har jo lært en ting eller 2:), så syntes lige i skal sætte en fælde ind vor skrælleposen er med mel i. Det vil både rotter og mus rigtig gerne have. Og eftersom det er tid for de trækker ind kan i jo ikke rigtig være sikker på der ikke er flere.
Bare lige et lille råd herfra en dejlig søndag morgen.

Er det ellers fedt at komme i eget hus??

(H) Joan

Anmeld

28. september 2008

Ny mor

Jeg synes mus ser så søde og kære ud - perfekte små pelsdyr, men åhhhhhhhh hvor er de træls når de skider og gnaver i alt......så er der altså kun fælden tilbage....
Birgitte (som har to lynhurtige musefangere i hundene...)

Anmeld

28. september 2008

Siber

ej jeg var altså død af hjertestop!

så ja jeg er nok bange for mus! ikke fordi de er klamme, men fordi de er så lyn børge hurtige, vimsede så man får et chok

knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.