Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ivfmarie skriver:Så skal I ikke læse om vores første nat i huset!!Jeg vågnede ved at noget kradsede mig på hagen... Malte sov ved siden af mig, så jeg troede faktisk at det var ham der krattede mig. Men da jeg tager hånden op for at flytte hans hånd suser der sgu en mus ned i mit ærme!! 8(8(Heldigvis er jeg ikke bange for mus.. men jeg blev da ret hurtigt meget vågen!Næste dag lukkede vi katten ind for at fange musen, men den fattede ikke helt hvad planen var. Tilgengæld snuppede Fererro det lille bæst i én mundfuld! Dyyyygtiiii :))
Loggidut skriver:ivfmarie skriver:Så skal I ikke læse om vores første nat i huset!!Jeg vågnede ved at noget kradsede mig på hagen... Malte sov ved siden af mig, så jeg troede faktisk at det var ham der krattede mig. Men da jeg tager hånden op for at flytte hans hånd suser der sgu en mus ned i mit ærme!! 8(8(Heldigvis er jeg ikke bange for mus.. men jeg blev da ret hurtigt meget vågen!Næste dag lukkede vi katten ind for at fange musen, men den fattede ikke helt hvad planen var. Tilgengæld snuppede Fererro det lille bæst i én mundfuld! Dyyyygtiiii :)) lååål...fedt IVF...no jeg er ikke bange for dem, så jeg lan sagtens sidde og være hård!havde det så til gengæld været en edderbasse +o(
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128