så skete det for mig:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Anonym trådstarter

har intet familie jeg kan bo hos desværre må bare finde en bolig så hurtigt som mulligt.. er bare så ked og bedrøvet men håber det er det rigtige jeg har gjort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

N&J

Hold da op... mand tror jeg nu ikke man kan kalde ham, det er fandme lavt.. 

Jeg ville også tage hjem til noget familie eller ligende (hvis I begge står på lejekontrakten, så kan han ikke smide dig eller dine ting ud - i så fald må du kontakte politiet), men ellers ville jeg tage på kommunen og høre om akut bolignød, og hvilke rettigheder du har ift. jeres barn, lejlighed osv. 

Anmeld

12. februar 2011

N&J

Anonym skriver:

har intet familie jeg kan bo hos desværre må bare finde en bolig så hurtigt som mulligt.. er bare så ked og bedrøvet men håber det er det rigtige jeg har gjort...

Du har ikke en veninde i nærheden, tror ikke der er nogen der ville afvise dig ved døren. Ellers må du jo bare meddele ham at han ikke BARE kan smide dig ud, men pænt må vente på at du finder noget at bo i.  

Anmeld

12. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

har gjort det forbi med manden idag efter lang tids turbulens fik bare nok idag, og nu er det slut... han har bedt mig og datteren om at flytte imorgen, og fjerne alle vores ting... han siger vores datter ikke er hans problem længere... så nu står jeg her uden et sted at bo og med en lille datter er bare så ked, men holder fast ved min beslutning.. hvad fanden skal jeg gøre nu?? han er ikke til at snakke med

Tjaaa..det kommer vel an på i hvis navn lejligheden står...er det din, hans eller jeres??
Er det jeres, så har den, der har barnet forrang, så enkelt er det.
Er det hans, kan han ikke sparke dig og barnet på gaden i løbet at et døgn.
Så hvis er lejligheden i første omgang??
Og så får du lige et knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

det kan da kun være den rigtige beslutning du har taget der når han vælger at smide dig på gaden med jeres baby. hvem fanden kan gøre så noget mod sit eget barn....

håber du finder ud af noget

Anmeld

13. februar 2011

Maddox

Først en kæmpe stor krammer herfra

Det er aldrig sjovt, at skulle tage den beslutning og ej heller det første stykke tid efter den er taget  Jeg har selv stået i næsten samme situation for blot et par måneder siden, dog blev jeg ikke "smidt ud", men min ekskæreste startede også med at reagere ret voldsomt, og den første uge kunne vi knapt snakke sammen. Derefter gik det dog bedre og vi blev enige om få det bedste ud af det, for børnenes skyld. Men det var stadig meget hårdt at bo under samme tag, indtil jeg fandt mit eget sted.

Jeg er sikker på at din kæreste reagerer sådan, fordi han er chokket og ked af det. Om et par dage kan I måske bedre snakke om det.

Jeg håber det bedste for jer, og at I finder en løsning sammen. For selvfølgelig kan han da ikke bare smide dig og jeres fælles barn på gaden.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Vi har fået lov til at bo her indtil vi finder noget andet... så vi bliver ikke smidt ud.. fik snakket ham til fornuft idag.. desuden skal vi prøve at finde ud af det sammen igen.. vi skal bare ikke bo sammen.. men er stadig godt nok ked

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vi har fået lov til at bo her indtil vi finder noget andet... så vi bliver ikke smidt ud.. fik snakket ham til fornuft idag.. desuden skal vi prøve at finde ud af det sammen igen.. vi skal bare ikke bo sammen.. men er stadig godt nok ked

Nå, det var da godt, der kom lidt fornuft ind i ham.

Selvfølgelig skal I se om ikke I kan få tingene til at glide som venner...men helt ærligt...se at komme videre.
EN mand, der melder ud, at han er ligeglad med både kone og barn, har bare ikke fortjent jer.
Så find noget andet at bo i, og byg så et nyt liv op...UDEN ham.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nå, det var da godt, der kom lidt fornuft ind i ham.

Selvfølgelig skal I se om ikke I kan få tingene til at glide som venner...men helt ærligt...se at komme videre.
EN mand, der melder ud, at han er ligeglad med både kone og barn, har bare ikke fortjent jer.
Så find noget andet at bo i, og byg så et nyt liv op...UDEN ham.

Er virkelig i tvivl for jeg elsker ham bare så meget... han er jo mit livs kærlighed, vi er bare inde i en meget stor krise lige nu... og han elsker mig højere end alt andet.. jeg har bare ikke kunne indse hvor meget han elsker mig.. har følt at han ikke elskede mig.. og ja forstår heller ikke hvordan han bare kun smide kone og datter på gaden fordi han bliver sur.. men tror det var sagt i vrede..

Anmeld

13. februar 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

har gjort det forbi med manden idag efter lang tids turbulens fik bare nok idag, og nu er det slut... han har bedt mig og datteren om at flytte imorgen, og fjerne alle vores ting... han siger vores datter ikke er hans problem længere... så nu står jeg her uden et sted at bo og med en lille datter er bare så ked, men holder fast ved min beslutning.. hvad fanden skal jeg gøre nu?? han er ikke til at snakke med

Vil bare lige sende dig en

Jeg synes, at han lyder som en rigtig klaphat! Han kan da ikke bare smide jer på gaden Jeg håber, at han kommer til fornuft, så i kan skilles på en god måde for jeres datters skyld!

Men uanset hvad, så hold fast i din beslutning! Du må ikke lade ham vinde dig tilbage bare fordi du ikke har et sted at bo - det skal nok løse sig

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.