så skete det for mig:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Anonym trådstarter

har gjort det forbi med manden idag efter lang tids turbulens fik bare nok idag, og nu er det slut... han har bedt mig og datteren om at flytte imorgen, og fjerne alle vores ting... han siger vores datter ikke er hans problem længere... så nu står jeg her uden et sted at bo og med en lille datter er bare så ked, men holder fast ved min beslutning.. hvad fanden skal jeg gøre nu?? han er ikke til at snakke med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

har gjort det forbi med manden idag efter lang tids turbulens fik bare nok idag, og nu er det slut... han har bedt mig og datteren om at flytte imorgen, og fjerne alle vores ting... han siger vores datter ikke er hans problem længere... så nu står jeg her uden et sted at bo og med en lille datter er bare så ked, men holder fast ved min beslutning.. hvad fanden skal jeg gøre nu?? han er ikke til at snakke med

har du måske noget familie/venner du kan tage over til indtil du evt. kan snakke med enten kommune eller andet omkring en ny bolig..

og det gør mig ondt på dine vejne at han skulle reagere på den måde.. det er ikke fedt at stå i sådan en situation, men håber det hele løser sig for dig...

Anmeld

12. februar 2011

henh01

Er ked af at høre hvilken situation du er havnet i. Men det beviser også bestemt at han ikke er en mand der er værd at samle på sådan at smide Jer på gaden.

Står han alene på lejekontrakten?

Anmeld

12. februar 2011

Lolli

Årh, hvor forfærdeligt for dig. Men tænkt på, at hvis han kan finde på at behandle jer sådan, er han ikke noget for dig. Se at komme væk og få dig et godt liv uden den nar.

Anmeld

12. februar 2011

Fru Nielsen

Er aldrig sjovt når man går fra hinanden....

Har du ikke noget familie du kan tage hjem til?

Syntes det ville være mere rimeligt han flyttede, så jeres datter ikke skal rives væk fra hendes trykke daglig dag, oven på alt det andet der også vil komme nu...

Kan han ikke se ud over hans egen næsetip også tænke på jeres datters behov før hans egen??

Knus

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

ej...??? håber alt lykkes for dig... er ked a høre det ikk gik... nu ved vi jo ikk hvor i landet du bor, men uanset hvor du er i dk så er jeg sikker på a kommunen den står klar til a hjælpe dig...

kram herfra...

Anmeld

12. februar 2011

B&J

vil sende en masse krammer til dig og din datter og håbe du har noget familie eller venner du lige kan flytte ind til

Anmeld

12. februar 2011

tingimor

fra mig til dig er aldrig sjovt at gå fra hinanden men selv om det er svært nu så er det jo bedre at blive lykkelig i fremtiden.

håber du finder løsning på hvor i skal flytte hen 

Anmeld

12. februar 2011

jacqueline84

Nej det gjorde han bare ikke 

Sender et stort kram, og håber virkelig du finder en løsning

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Først og fremmest en
Og hvor er det stort af dig og indse det bare ikk er godt for dig og jeres barn og blive i sådan et turbolent forhold.
Håber du er nogenlunde okay...

Og så til hjælpen...
Er det kun ham der står på lejekontrakten?
Har du evt lagt noget af indskuddet han så ku gi dig tilbage?
Har du evt familie eller venner du kan bo ved midlertidigt?

.. Ellers må du ihvertfald stille op på kommunden mandag morgen og så SKAL de hjælpe dig.

Håber det hele løser sig - dig og din datter skal nok få det godt sammen, det er jeg sikker på.. Du er jo en god mor og gøre som du gør, og det er en stærk beslutning, så er sikker på du nok skal være stærk nok til og klare dette også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.