Sofies dp, som vi er så glade for, bliver 50 i morgen, og jeg går og spekulerer på, om Sofie skulle give hende en gave i den anledning. Dp'en holder ferie i næste uge, så jeg jeg har lidt tid til at beslutte mig i - og evt. købe en lille ting til hende.
Da Sofie blev et år fik hun to Lotte-bøger og en sandsæt af dp'en. Jeg var meget overrasket og også rørt over, at der overhovedet blev givet en gave.
Jeg har længe gået og tænkt at jeg liiige måtte hive fat i de andre børns foreller, - så vi evt. kunne lægge sammen. Men jeg har selvfølgelig udskudt det, og tænk hvis de ikke ville være med osv. osv. Og nu aner jeg ikke, om nogen af de andre giver hende noget.
Hvis nu jeg beslutter at Sofie skal give hende en lille ting, hvad dælan skal det så være?
Egentlig ville jeg jo gerne, at det var en personlig ting fra Sofie - som f.eks. sådan et billede lavet ved at jeg putter maling på et lærrede, Sofie fordeler det med sine kunstneriske evner, og jeg rammer det ind i en svæveramme. Men er det dødens pølse at få sådan et billede, man føler, man bør hænge op for giverens skyld?
Skal jeg hellere finde en blå glasseret keramikting til haven elle huset (dem samler hun på - lader det til). Hun og hendes mand er til camping. - Det kunne også være en gave, der tilgodeser den interesse - men jeg aner intet om camping, så: what to do???.
Har I givet jeres dp'ere gaver, og hvad har I givet? Hvilket beløb bør man holde sig til?
Det nemmeste ville jo være at smække hende to flasker god vin, men det synes jeg sgi også er lidt for nemt - og desuden får hun garanteret masser af den slags "receptionsbaskere". Blomster er helt ude af listen: De pynter i et par dage, og derefter står de bare og venter på at blive skilt fra vasen.
- Helle(?)(?)(?)
Anmeld