Plukveer/veer og mens smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Fru'Rugaard

MIWULA skriver:

Hehe rengørningen har jeg haft nogle stykker af efterhånden vores hjem kan snart ikk blive mere rent men ja jeg må ud og gå noget mere.

Ja okay- men tror at det er mere, hvis man lige pludselig får løst til at gøre rent, fordi at det skal være klar til babyen, ikke bare fordi at det trænger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

MIWULA

Fru'Rugaard skriver:

Ja okay- men tror at det er mere, hvis man lige pludselig får løst til at gøre rent, fordi at det skal være klar til babyen, ikke bare fordi at det trænger

Hehe ja det er oz sån jeg har haft  det gider normalt aldrig og gøre rent her hjemme plejer det mest og være manden. haha.

Anmeld

12. februar 2011

Fru'Rugaard

MIWULA skriver:

Hehe ja det er oz sån jeg har haft  det gider normalt aldrig og gøre rent her hjemme plejer det mest og være manden. haha.

Det er sku fair nok

Anmeld

12. februar 2011

Magsen

MIWULA skriver:

Okey øv øv hehe så kan der gå lang tid endnu. bare rigtig øv og ha det sån for nu gider man ikk mere nu vil man bare se sit lille vidunder.

been there, done that hehe

men så snart du har født, så har du glemt aaaaaaaalt om ventetiden hehe

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

MIWULA skriver:

Jeg er i uge 38+0 idag. Ja det har jeg også men mere den der mens smerte hele tiden og at veerne ikk blir til mere og bare går i stå.

Det er desværre en af glæderne ved at være højgravid

Anmeld

12. februar 2011

Sofia

Jeg har også en del plukveer og menstruationssmerter, men jeg er kun 33+6 så tror ikke nødvendigvis det er et tegn på snarlig fødsel. Hvad med din slimprop, er den gået? Og hvad med tegnblødning?? Det tænker jeg mere er "tegn"...

Anmeld

12. februar 2011

Maria-s

Uhh jeg har det ligesom dig. En del nætter med dårlig søvn pga. plukveer og mens-smerter. Ja og så går det ligesom bare i sig selv igen hen ad morgenen, for så at begynde IGEN næste aften/ nat. Jeg er i dag 37+1. Var til JM her i tirsdags der sagde at det nok var tegn på at kroppen var igang med at "varme op" til en fødsel, men at der kunne gå alt fra 1 dag til 14. Hun troede IKKE på jeg ville gå til min termin, men omvendt kunne hun jo heller ikke "love" noget...

Uhh jeg håber VIRKELIG også bare snart min prins kommer til verdenen. Jeg har plukveer (dog desværre aftagende i mængde synes jeg pt), ondt i skambenet, mine ribben og i det hele taget bækkenbundsmuskulaturen...

JM skød ham til 3200 gram så han er MERE end velkommen til at komme ud og sige HEJ til sin moar og faar!

Noah kom ud til os!!

Anmeld

13. februar 2011

MIWULA

Maria-s skriver:

Uhh jeg har det ligesom dig. En del nætter med dårlig søvn pga. plukveer og mens-smerter. Ja og så går det ligesom bare i sig selv igen hen ad morgenen, for så at begynde IGEN næste aften/ nat. Jeg er i dag 37+1. Var til JM her i tirsdags der sagde at det nok var tegn på at kroppen var igang med at "varme op" til en fødsel, men at der kunne gå alt fra 1 dag til 14. Hun troede IKKE på jeg ville gå til min termin, men omvendt kunne hun jo heller ikke "love" noget...

Uhh jeg håber VIRKELIG også bare snart min prins kommer til verdenen. Jeg har plukveer (dog desværre aftagende i mængde synes jeg pt), ondt i skambenet, mine ribben og i det hele taget bækkenbundsmuskulaturen...

JM skød ham til 3200 gram så han er MERE end velkommen til at komme ud og sige HEJ til sin moar og faar!

Noah kom ud til os!!

Dejligt og vide jeg ikk er den eneste. ;-)

Hold da op en basse for jeg er i uge 38+1 og min lillemand vejede 2900 i mandags.

Anmeld

13. februar 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Noah kom ud til os!!

Ihh jeg er såååå spændt på hvornår du føder, og glææder mig til at se lille Noah. Håber min jordemoder også siger til mig, at jeg nok ikke går helt til termin, ville være skønt

Anmeld

13. februar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Ihh jeg er såååå spændt på hvornår du føder, og glææder mig til at se lille Noah. Håber min jordemoder også siger til mig, at jeg nok ikke går helt til termin, ville være skønt

hehe ja, men det er jo desværre ikke sikkert hun får ret... Synes bassen har sænket sit aktivitetsniveau en del her de sidste to dage og det samme gælder de der plukveer...   men well Nu må vi se. Nu er vi klar herhjemme, så må vi jo bare tage en dag af gangen og se hvornår han vælger at dukke op (Håber bare det bliver SNART. VI Er ved at blive utålmodige!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.