Plukveer/veer og mens smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.247 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

MIWULA

Ja nu har jeg igen haft plukveer/veer. Vågnede flere gange i nat og havde ondt men her til morgen havde jeg ikk de smerter men kun milde mens smerter uden maven blir hård kun en gang i mellem  Er en smule træt af der ikk rigtig sker mere end det og jeg har mens smerter og ondt i lænden stort set hele tiden. Så ville lige høre om der er andre der har prøvet det evt op til jeres fødsel gik igang eller noget?? Hjælp mig jeg er nys.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

MIWULA

Slet ikk nogen??

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

MIWULA skriver:

Ja nu har jeg igen haft plukveer/veer. Vågnede flere gange i nat og havde ondt men her til morgen havde jeg ikk de smerter men kun milde mens smerter uden maven blir hård kun en gang i mellem  Er en smule træt af der ikk rigtig sker mere end det og jeg har mens smerter og ondt i lænden stort set hele tiden. Så ville lige høre om der er andre der har prøvet det evt op til jeres fødsel gik igang eller noget?? Hjælp mig jeg er nys.

Hvornår er du sat til? Det er jo ret almindeligt at have plukveer 'en masse' lige op til fødslen

Anmeld

12. februar 2011

MIWULA

Baagøe skriver:

Hvornår er du sat til? Det er jo ret almindeligt at have plukveer 'en masse' lige op til fødslen

Jeg er i uge 38+0 idag. Ja det har jeg også men mere den der mens smerte hele tiden og at veerne ikk blir til mere og bare går i stå.

Anmeld

12. februar 2011

Magsen

MIWULA skriver:

Jeg er i uge 38+0 idag. Ja det har jeg også men mere den der mens smerte hele tiden og at veerne ikk blir til mere og bare går i stå.

sådan havde jeg det også fra uge 36-37 til jeg fødte i uge 42 !

Så du skal IKKE regne med at der sker noget!!! jeg troede hele tiden der ville ske mere, og jeg blev bare sååå skuffet hver morgen ''når, så var det heller ikke i nat''

så heller tro at det ikke er noget og så blive overasket

men jeg for dig !

Anmeld

12. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg havde begynder veer 14 dage inden jeg fødte- ikke nogen der gjorde som sådan ondt, men jeg kunne godt mærke at der skete et eller andet, og jeg ringede også til fødegangen flere gange, men fik af vide hver gang at det bare var begynder veer.

Anmeld

12. februar 2011

MIWULA

Maggieh skriver:

sådan havde jeg det også fra uge 36-37 til jeg fødte i uge 42 !

Så du skal IKKE regne med at der sker noget!!! jeg troede hele tiden der ville ske mere, og jeg blev bare sååå skuffet hver morgen ''når, så var det heller ikke i nat''

så heller tro at det ikke er noget og så blive overasket

men jeg for dig !

Okey øv øv hehe så kan der gå lang tid endnu. bare rigtig øv og ha det sån for nu gider man ikk mere nu vil man bare se sit lille vidunder.

Anmeld

12. februar 2011

MIWULA

Fru'Rugaard skriver:

Jeg havde begynder veer 14 dage inden jeg fødte- ikke nogen der gjorde som sådan ondt, men jeg kunne godt mærke at der skete et eller andet, og jeg ringede også til fødegangen flere gange, men fik af vide hver gang at det bare var begynder veer.

Øv øv jeg har oz ringet til fødegangen 1 gang jeg fik veerne men hun sagde også bare at det lød som om det kun var små veer og at de godt kunne gå i sig selv igen.  

Anmeld

12. februar 2011

Fru'Rugaard

MIWULA skriver:

Øv øv jeg har oz ringet til fødegangen 1 gang jeg fik veerne men hun sagde også bare at det lød som om det kun var små veer og at de godt kunne gå i sig selv igen.  

Ja, et var også det som jeg fik af vide
Men, ellers gå nogle lange ture, op og ned af trapperne osv.
Der er også nogle der rengøringsflip et par dage inden fødslen går i gang, så hold øje med om du får det

Anmeld

12. februar 2011

MIWULA

Fru'Rugaard skriver:

Ja, et var også det som jeg fik af vide
Men, ellers gå nogle lange ture, op og ned af trapperne osv.
Der er også nogle der rengøringsflip et par dage inden fødslen går i gang, så hold øje med om du får det

Hehe rengørningen har jeg haft nogle stykker af efterhånden vores hjem kan snart ikk blive mere rent men ja jeg må ud og gå noget mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.