Vægttab med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Frøken J.

Sikke en forskel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

twinny

wow hvor er du blevet fin...

Anmeld

15. februar 2011

slettet_7530

superflot resultat

Anmeld

15. februar 2011

engdraget

Eva. skriver:

Vildt som det ændrer dit ansigt..så flot..har du det ikke bare skide godt med det...

TAK!

Og jo, har det bare rigtig godt!

Godt nok må jeg indrømme at jeg de sidste par uger har haft lidt tilbagefald til de til tider dumme vaner pga en spontan abort, som jeg har/er rigtig ked af, så træning er ikke blevet vedligeholdt helt og der er osse smuttet noget/for meget sødt indenbords!!!

Var så lige kommet lidt igang med at løbe, hvilket jeg ikke har kunnet i over 10 år pga en gl knæskade, som ikke har synes det har været sjovt med for mange kg at slæbe på, men nu ligger der jo sne og jorden er frosset igen, så nu bliver det kun en smule på løbebåndet - men det kommer vel igen!?

Anmeld

17. februar 2011

Hannepigen

Hej Engrdraget.

Super flot gået. Det er en sej kamp du er igennem, så det er rigtig flot at se at det skrider så kraftigt fremad for dig. Virkelig imponerende.

Jeg synes du skal prøve at kigge på denne her side. http://www.slankkrop.dk Der kan du oprette en profil, og være med til at motivere andre med dit vægttab.

Jeg er selv bruger derinde, og optjener point for at tabe mig med siden. Det holder min motivation oppe, at vide at jeg kan få gaver når jeg når mine del mål.

held og lykke med dit fremtidige vægttab.

Jeg skal selv smide 14kilo endnu, så der er stadig lidt vej. Men jeg glæder mig til jeg kommer til at se ud som du gør

hilsen

Hanne.

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Waaaauuuw super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.