BetinaMikkel skriver:
Godt gået - det kan sagtens ses
hvad har du gjort?
Hej
Tak skal I have alle sammen!
Jamen jeg meldte mig ind i det lokale idrætscenter, tog en personlig samtale med en kostcoach som gav mig nogle retningslinier til kost, samt nogle forslag til en kostplan (men ikke nogen stram plan - blot de små ting som godt m grønt, protein, småt m kulhydtrat osv), og så begyndte jeg at træne bodystep 3-4 x i ugen! For at være sikker på ikke at blive så øm i skriget efter at være begyndt fik jeg sportsmassage nogle gange med godt en uges mellemrum - dyrt, men hver krone værd!
I de sidste måneder er jeg kørt en smule fast i steppen, men er så begyndt at spinne, og så er jeg til bodypump ca 1 x i ugen!! Dette fordi jeg ellers er begyndt at tære voldsomt på mine muskler, hvilket vil være noget surt, da jeg hele tiden har været meget muskuløs, og vil selvfølgelig helst bibeholde dem! Træner stadig 3-4 x i ugen!
Bliver vejet hos min kostcoach 1 x i måneden - sådan en vejning som viser, vægt, BMI, fedt %, muskelmasse, Kg muskler, Kg fedt, vandindhold i kroppen m.m!
Sidst nye træningsform jeg nu er begyndt på er løbetræning...har ikke kunnet løbe i over 10 år pga en gammel knæskade /overbelastning, men er nu kommet igang uden de mindste problemer, så det er rigtig fedt - er jo noget nemmere lige at kunne løbe en ½-1 time, når det lige passer ind i dagligdagen - ingen faste træningstidspunkt!
Det er virkelig fedt (høhø, og lidt dyrt) bare sådan at kunne gå ned i tøjstr...er ca med 2 mdr mellemrum ude og købe nyt tøj, da jeans jeg købte for f.eks 3 mdr siden - dem kan jeg trække af uden at knappe op! Jeans som for 3 mdr siden sad super på en!!! Dejligt at kæresten bare siger "go for it"!!!