Vægttab med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

engdraget

Hejsa

Ja, det kan da efterhånden ses at jeg siden slut maj 2010 og til nu har smidt 18 kg! Er gået fra 97,5 til nu lige under de 80 kg! Mit 1. store mål var at komme under 80 kg, næste store mål hedder 75 kg, hvilket jeg vil være rigtig godt tilfreds med, og det vilde drømmemål hedder 72 kg!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Bom

Ser sku godt ud... Gid det var mig der havde så meget rygrad..

Anmeld

11. februar 2011

Jakob'sMor

engdraget skriver:

Hejsa

Ja, det kan da efterhånden ses at jeg siden slut maj 2010 og til nu har smidt 18 kg! Er gået fra 97,5 til nu lige under de 80 kg! Mit 1. store mål var at komme under 80 kg, næste store mål hedder 75 kg, hvilket jeg vil være rigtig godt tilfreds med, og det vilde drømmemål hedder 72 kg!

Godt gået - det kan sagtens ses hvad har du gjort?

Anmeld

11. februar 2011

Ka+Ma=Be

Hold da op hvor er det flot! Og hvor er DU flot! Tillykke med det flotte vægttab og den styrke du må have fået!

Anmeld

11. februar 2011

Lolli

WOW! Virkelig flot.

Anmeld

11. februar 2011

Julymama

engdraget skriver:

Hejsa

Hvor ser du bare godt ud 

Glæder mig til det bliver min tur, efter min fødsel

Held og lykke med det videre forløb

Anmeld

12. februar 2011

Ranarupta

engdraget skriver:

Hejsa

Der bandes:

Det er FANDEME flot!! *piiiiiiiift*

Anmeld

12. februar 2011

B&J

wow det er bare super super flot..

Anmeld

12. februar 2011

engdraget

BetinaMikkel skriver:

Godt gået - det kan sagtens ses hvad har du gjort?

Hej

Tak skal I have alle sammen!

Jamen jeg meldte mig ind i det lokale idrætscenter, tog en personlig samtale med en kostcoach som gav mig nogle retningslinier til kost, samt nogle forslag til en kostplan (men ikke nogen stram plan - blot de små ting som godt m grønt, protein, småt m kulhydtrat osv), og så begyndte jeg at træne bodystep 3-4 x i ugen! For at være sikker på ikke at blive så øm i skriget efter at være begyndt fik jeg sportsmassage nogle gange med godt en uges mellemrum - dyrt, men hver krone værd!

I de sidste måneder er jeg kørt en smule fast i steppen, men er så begyndt at spinne, og så er jeg til bodypump ca 1 x i ugen!! Dette fordi jeg ellers er begyndt at tære voldsomt på mine muskler, hvilket vil være noget surt, da jeg hele tiden har været meget muskuløs, og vil selvfølgelig helst bibeholde dem! Træner stadig 3-4 x i ugen!

Bliver vejet hos min kostcoach 1 x i måneden - sådan en vejning som viser, vægt, BMI, fedt %, muskelmasse, Kg muskler, Kg fedt, vandindhold i kroppen m.m!

Sidst nye træningsform jeg nu er begyndt på er løbetræning...har ikke kunnet løbe i over 10 år pga en gammel knæskade /overbelastning, men er nu kommet igang uden de mindste problemer, så det er rigtig fedt - er jo noget nemmere lige at kunne løbe en ½-1 time, når det lige passer ind i dagligdagen - ingen faste træningstidspunkt! 

Det er virkelig fedt (høhø, og lidt dyrt) bare sådan at kunne gå ned i tøjstr...er ca med 2 mdr mellemrum ude og købe nyt tøj, da jeans jeg købte for f.eks 3 mdr siden - dem kan jeg trække af uden at knappe op! Jeans som for 3 mdr siden sad super på en!!! Dejligt at kæresten bare siger "go for it"!!!

Anmeld

12. februar 2011

sarahb

WOW det kan man dælme godt se, du ser meget sundere ud i ansigtet..

FLOT KLARET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.