Hvor ofte var dit barn sygt fra vuggestuestart - 2 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Munder

Andrea var rigtig meget syg det første år hun fik i institution. Hun startede i august og var fint rask de første 2 måneder. Men fra oktober til april var hun rigtig meget syg (streptokogger, mellemøresbetændelser, lungebetrændelse, skarlagensfeber, snot snot snot). Der var faktisk ikke en uge, hvor hun var der en hel uge.

Efter hun fik lagt dræn og taget polypper blev det meget bedre. Derudover vasker vi hendes hænder grundigt hver dag hun kommer hjem, og det har hjulpet rigtig meget!

Når det er sagt, har vi været rigtig glade for at have hende i institution

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Smølf

Vi har været meget ramt af sygdom med vores søn... Han har haft mellem 45 og 50 sygedage om året siden han startede i vuggestue. Han er nu 4,5 år. Vi er blevet undersøgt på kryds og tværs, men der er ikke nogen forklaring på hvorfor han bliver så meget syg...

Anmeld

11. februar 2011

dorthemus

Smølf skriver:

Vi har været meget ramt af sygdom med vores søn... Han har haft mellem 45 og 50 sygedage om året siden han startede i vuggestue. Han er nu 4,5 år. Vi er blevet undersøgt på kryds og tværs, men der er ikke nogen forklaring på hvorfor han bliver så meget syg...

SHIT hvad fanden gør man så???

Anmeld

11. februar 2011

muzen

mikkel var syg fra han startet i vs den 1 november 2009 til april 2010 konstant. stort set hver uge havde han fridage.

og desværre gjorde alt hans sygedom at han først var kørt rigtig ind i marts mdr. først der sov han rigtig godt i vsen.

det er ikke for at skræmme dig men det er mega hårdt det første år.

men nu er han 2 år og har stort siden ikke været syg hele vinteren i år sp det er bare dejlig. han var syg mellem jul og nytår med feber. men det er det eneste vi har haft siden før sommer :-)

og tro mig du bliver så glad for vs. og jeg er sikker på at de får et meget stærkt imforsvar og har nemmer ved at stå imod sygdommene når de kommer i bh, end dp børnene gør

Anmeld

11. februar 2011

LotteGabriella

Daniella går i dp, og har været hjemme med racermave og opkast 2 gange af 2 dage og hun er aldrig blevet ringet hjem - hun er 2,5 år nu

Kan se, at Frederic som også er i dp, slet ikke har været syg eller noget. Det er bare sejt

Anmeld

11. februar 2011

cmelin

Min datter gik i dagpleje hvor hun startede oktober måned. Hun var syg hver 14. dag og gerne med feber, lungebetændelse m.m som varede min.5 dage hver gang. Siden sommerferien har hun knap nok haft en snotnæse  Så vi vælger at tror at vi gik grueligt meget igennem den første vinter for nu at kunne slappe af..For det var edermanme hårdt!!!!!

Anmeld

11. februar 2011

TbCp

Liva gik i dagpleje. Hun startede lige et par uger før hun blev 1 år.
Det første 1/2 år var hun syg, med feber, hver anden uge

Derefter blev det dog meget bedre og var stort set ikke syg indtil hun startede i børnehave i sommers.

Anmeld

11. februar 2011

Rosa

Tusind tak for jeres svar piger - det er dælme grove løjer - lige på nær Frederic 

Jeg sidder og panikker en stor smule, for Jonte skal jo starte i næste uge og derefter skal jeg nå at skrive speciale færdigt på 3 måneder  F*ck altså, det virker jo helt urealistisk når man læser jeres historier 

Puha, jeg skal da vidst have allieret mig med alle de voksne i Jonathans liv, så de kan give en hånd med... 

Men tak for jeres svar alligevel!!! Og god bedring, hedder det vidst! 

Kh

Rosa

Anmeld

11. februar 2011

Mi

Den vinter Maja gik i vuggestue, da var hun lige blevet et år var hun syg, mindst en gang om ugen. Det var virkelig opslidende, for jeg var jo væk fra arbejde næsten hver uge. Ofte var det bare at hun havde let feber, men også flere møb, influenza og maveomgang.

Stakkels barn og stakkels mor  Denne vinter har hun til gengæld næsten ikke været syg, men er jo også kun i legestue tre formiddage om ugen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. februar 2011

Maise

Nu har clara gået i vuggestue siden 3 januar, og i den tid har hun været syg hver uge. med feber 2 gang bare 1 enkel dag. roskildesyge, streptokker i halsen, MØB og snot indenfor 5 uger. Hun har været så drøn syge hvar ikke ivuggestue i en periode på over 14dage fordi hun var så drøn syg. Mega øv og så nu har hun været rask siden onsdag, så der kommer vel noget engang i næste uge sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.