Giga lilla sækkestol sælges:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.482 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Valle81

Min datter fik sidste jul denne sækkestol i julegave - men hun bruger den ikke - den er simpelthen for stor.

http://www.bilka.dk/Boern/Saekkestole/Giga-s%C3%A6 kkestol-lilla--37531900040(Purchase_Other_DS)

Den er stort set ubrugt.

Byd byd byd - kan afhentes i Viborg eller bringes på ruten mellem Viborg og Esbjerg da vi kører denne tur hver 2. søndag.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

MissGeoh

Valle81 skriver:

Min datter fik sidste jul denne sækkestol i julegave - men hun bruger den ikke - den er simpelthen for stor.

http://www.bilka.dk/Boern/Saekkestole/Giga-s%C3%A6 kkestol-lilla--37531900040(Purchase_Other_DS)

Den er stort set ubrugt.

Byd byd byd - kan afhentes i Viborg eller bringes på ruten mellem Viborg og Esbjerg da vi kører denne tur hver 2. søndag.

Christina

Hvad tænkte du af pris? Og er der for langt til Fredericia ?

Anmeld

11. februar 2011

Valle81

MissGeoh skriver:

Hvad tænkte du af pris? Og er der for langt til Fredericia ?

Havde tænkt 200 kroner - men vi kommer desværre slet ikke den vej forbi - vi kører den anden vej - alstå ned over Herning og den vej ned af:0(

Anmeld

11. februar 2011

MissGeoh

Valle81 skriver:

Havde tænkt 200 kroner - men vi kommer desværre slet ikke den vej forbi - vi kører den anden vej - alstå ned over Herning og den vej ned af:0(

Øv øv, ærgerligt.

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

kommer i forbi bjerringbro?

(;

Anmeld

11. februar 2011

MissGeoh

Hvad hvis den skal sendes?

Hvad bliver det så inkl?

Anmeld

11. februar 2011

mortilfreja

Valle81 skriver:

Den er stort set ubrugt.

Christina

Uh jeg ville gerne købe den men bor på sjælland

Anmeld

11. februar 2011

saxa

Hvor i viborg - jeg tror gerne vi vil købe Har en masse familie deromkring (i stoholm) så kan saftens hente..

Anmeld

11. februar 2011

Valle81

Alberts/ skriver:

kommer i forbi bjerringbro?

(;

Tager Jer lige i rækkefølge:0)

Vi kommer ikke lige den vej forbi - men for 50 kroner vil jeg køre den hjem til dig:0)

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Valle81 skriver:

Tager Jer lige i rækkefølge:0)

Vi kommer ikke lige den vej forbi - men for 50 kroner vil jeg køre den hjem til dig:0)

det vil jeg gerne betale (: hvor er du dog sød altså hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.