Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Min datter fik sidste jul denne sækkestol i julegave - men hun bruger den ikke - den er simpelthen for stor. http://www.bilka.dk/Boern/Saekkestole/Giga-s%C3%A6 kkestol-lilla--37531900040(Purchase_Other_DS)Den er stort set ubrugt.Byd byd byd - kan afhentes i Viborg eller bringes på ruten mellem Viborg og Esbjerg da vi kører denne tur hver 2. søndag.Christina
Min datter fik sidste jul denne sækkestol i julegave - men hun bruger den ikke - den er simpelthen for stor. http://www.bilka.dk/Boern/Saekkestole/Giga-s%C3%A6 kkestol-lilla--37531900040(Purchase_Other_DS)Den er stort set ubrugt.Byd byd byd - kan afhentes i Viborg eller bringes på ruten mellem Viborg og Esbjerg da vi kører denne tur hver 2. søndag.Christina
Hvad tænkte du af pris? Og er der for langt til Fredericia ?
MissGeoh skriver: Hvad tænkte du af pris? Og er der for langt til Fredericia ?
Valle81 skriver: Havde tænkt 200 kroner - men vi kommer desværre slet ikke den vej forbi - vi kører den anden vej - alstå ned over Herning og den vej ned af:0(
Havde tænkt 200 kroner - men vi kommer desværre slet ikke den vej forbi - vi kører den anden vej - alstå ned over Herning og den vej ned af:0(
Øv øv, ærgerligt.
kommer i forbi bjerringbro?
(;
Hvad hvis den skal sendes?
Hvad bliver det så inkl?
Uh jeg ville gerne købe den men bor på sjælland
Hvor i viborg - jeg tror gerne vi vil købe Har en masse familie deromkring (i stoholm) så kan saftens hente..
Alberts/ skriver: kommer i forbi bjerringbro? (;
Valle81 skriver: Tager Jer lige i rækkefølge:0)Vi kommer ikke lige den vej forbi - men for 50 kroner vil jeg køre den hjem til dig:0)
Tager Jer lige i rækkefølge:0)Vi kommer ikke lige den vej forbi - men for 50 kroner vil jeg køre den hjem til dig:0)
det vil jeg gerne betale (: hvor er du dog sød altså hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128