Godt jeg er stædig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

2721

mor-til-vanessa skriver:

puh ha, hvor var det godt du var så stædig. hvor er det forfærdeligt at lægen ikke lyttede efter dig.

hvis det var mig så havde jeg godt nok klaget over ham lægen.

jeg håber han snart får det godt igen og i snart kan komme hjem.

Helt enig, der burde så meget blive klaget over den læge. Har lige mistet min mormor grundet en inkompetent læge der ikke tog hende alvorligt
Håber snart jeres lille mand er frisk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Gudske tak og lov for, at du selv reagerede og kørte på hospitalet. Godt, at hører, at jeres dreng er i bedring

Nå, det så er sagt så skal du klage/indberette din læge! Det er lægesjusk på det groveste!

Helbredende kram

Anmeld

11. februar 2011

mor-til-vanessa

Puslingen skriver:

Helt enig, der burde så meget blive klaget over den læge. Har lige mistet min mormor grundet en inkompetent læge der ikke tog hende alvorligt
Håber snart jeres lille mand er frisk igen

det er frygteligt med alt det læge sjusk

Anmeld

11. februar 2011

TbCp

HOLD KÆFT HVOR ER DU GOD!!!

Det er sgu sejt at du bare mærker efter i morhjertet!!!

God bedring med ham, håber han hurtigt er på toppen igen!

Anmeld

11. februar 2011

Joan ( Smallie )

Kæft det er sku for dårligt sådan noget. Er der ikke et lægehus i ørum?

Sanne sku godt du hørte på dig selv. God bedring til den lille fyr

Anmeld

11. februar 2011

anna-jonas

Hvor var det godt at du var snarrådig, det har nok reddet din lille dreng.

Husk at melde dette til patientklagenævnet. Det er helt utilladeligt at din læge ikke indlægger din søn, med så lav en kropstemp.

Anmeld

11. februar 2011

Frøken J.

GODT du selv tog initiativ til at tage afsted!!! Jeg havde så meget givet din læge en skideballe. Man kan begå fejl, men at være ligegyldig overfor at han er blevet blå og har så lav en temperatur synes jeg er stygt! Håber han er frisk igen snart!

Anmeld

11. februar 2011

Hvem?

1000 tak for alle jeres dejlige kommentarer, jeg er slet ikke i tvivl om at jeg handlede rigtig, og takker endda min bil for at kunne kører så stærkt (kan være jeg har en fremtid som ambulancefører), lægerne herinde har sagt flere gange at hvis jeg ikke var kommet med ham da jeg kørte fra lægen, så var chancerne for han overlevede meget meget små, så jeg takker mig slev for at kunne se min søn havde det virkelig virkelig skidt.

Der hersker dog ingen tvivl om, at der bliver klaget over den læge jeg var inde ved, jeg ønsker på ingen måde at udstille ham offentligt, men han blir ringet op Mandag morgen og jeg sender både brevet til ham og til patientklagenævnet, når jeg lige har fået formuleret mig rigtigt og sådan de fatter hvor alvorligt det egentlig var.

Igen mange tak for al jeres støtte - i er nogle skønne Qvinder

Anmeld

12. februar 2011

JonTri

SanneBoe skriver:

Jeg bor dog 20 km fra Viborg, så det er ikke nogen læge i viborg, men den lokale læge, vi har i al den tid jeg har levet hans den samme læge, men da han gik på efterløn her i efteråret er der kommet ny nyuddannet læge til i praksisen, ville nu hellere have en gammel garvet en og især efter dette

Det kan jeg godt forstå du vil!!! Bor selv 15 km fra Viborg, men har doktor i viborg.
Man skal stole på sin intuition!

Anmeld

12. februar 2011

2721

mor-til-vanessa skriver:

det er frygteligt med alt det læge sjusk

Ja det er virkelig skræmmende hvor ofte de fejler eller ikke tage en alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.