Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chatarina skriver: den kan sikkert godt sendes men koster nok lidt, du kan evt undersøge med fragtmænd hvis det er? hvor bor du??
den kan sikkert godt sendes men koster nok lidt, du kan evt undersøge med fragtmænd hvis det er? hvor bor du??
ja det kunne jeg selvfølgelig... Jeg bor på islandsbrygge.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sukkerblomst skriver: ja det kunne jeg selvfølgelig... Jeg bor på islandsbrygge.
Ja nu er jeg jo så geo mongol men det er i KBH ikke?? for så kune vi måske finde ud af noget bor en halv time fra kbh i bil
Chatarina skriver: Ja nu er jeg jo så geo mongol men det er i KBH ikke?? for så kune vi måske finde ud af noget bor en halv time fra kbh i bil
jo det er Amager jeg bor på i Kbh... Har desværre ikke selv bil.
Sukkerblomst skriver: jo det er Amager jeg bor på i Kbh... Har desværre ikke selv bil.
ellers kunne jeg høre manden om han evt gad køre ind med den for et mindre beløb
Tror lige jeg tænker over det
Sukkerblomst skriver: Tror lige jeg tænker over det
det gør du bare. han har lige sagt han godt vil levere den uden betaling hvis det er.
SÆLGES FOR 400 i en hurtig handel. den skal bare væk!!!
har sat den lidt ned
Chatarina skriver: har sat den lidt ned
Hvad koster den nu ??
Sukkerblomst skriver: Hvad koster den nu ??
det står oven for 400 hvis den bliver hentet og 450 hvis vi kører den ind til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128