Digital spejl refleks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
551 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

ChatH

kamera sælges Canon EOSRebel xt. manual og kasse medfølger. købt i usa så det står på engelsk. der er lader med og et STORT MEMORY card. 

mine intentioner om at få taget nogen flere billeder med et ordentlig kamera holdt ikke stik. min mobil fungerer egentlig bedst.

Derfor sælger ejg det.

Kameraet nypris er lige omkring 5000kr og kortet kostede 249kr. 

sælger det samlet til 1800kr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

DK

Hej

Jeg kunne godt være interesseret. Vores kamera er lige stået af nemlig.

Jeg skal lige vende det med kæresten i aften. Har du en kvittering? Og hvor gammelt er det? Er der nogen ridser eller lign? Hvordan er det mht batteriet?

Knus

Anmeld

11. februar 2011

ChatH

DK skriver:

Hej

Jeg kunne godt være interesseret. Vores kamera er lige stået af nemlig.

Jeg skal lige vende det med kæresten i aften. Har du en kvittering? Og hvor gammelt er det? Er der nogen ridser eller lign? Hvordan er det mht batteriet?

Knus

Hejsa, kvitteringen har jeg vist ikke mere, men kan lige tjekke op på det

det er ca 2 år og ingen ridser eller hakker eller noget i den dur. vilrkelig pænt

hvad mener du med batteriet holdbarhed eller?? mere så jeg svarer rigtigt der er en omformer med til batteriet da det jo ikke er et europæisk stik men med omformeren kan du bare sætte den i et alm. stik

jeg kan lige tage et par billeder af det og sætte ind

Anmeld

11. februar 2011

ChatH

billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2011

DK

Hej

Det ser så fint ud! Jeg skal nok lige melde tilbage så hurtigt som muligt!

Manden min er sådan en der liiige skal tjekke anmeldelser 5 år tilbage på et produkt inden han køber det, så det skal han lige bruge lidt tid på her i aften!

Anmeld

11. februar 2011

ChatH

DK skriver:

Hej

Det ser så fint ud! Jeg skal nok lige melde tilbage så hurtigt som muligt!

Manden min er sådan en der liiige skal tjekke anmeldelser 5 år tilbage på et produkt inden han køber det, så det skal han lige bruge lidt tid på her i aften!

Det er bare helt okay, men det er super lækkert, men jeg får ikke brugt det nok og manden syntes det er for stort

Men du giver bare besked

Anmeld

11. februar 2011

Dinna88

Jeg har ikke intentioner om at købe det, men jeg går ud fra at det er inkl. optikken? For så skal du  nok lige påpege det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.