Babytøj til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.427 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. september 2008

jonna

:D hejsa
jeg sælger babytøj i str. 0 - 1½ år . Tøjet er meget lidt brugt og alt er i fineste orden. ingen slitage ingen mangler, der er alt mellem himmel og jord pænt og rent alt smmen. de små puslinger når jo ikke at slide tøjet da de vokser så hurtige jo
Så er der nogen der er interesseret i hvad der er af tøj så kan I skrive til mig på min mail så sender jeg gerne billeder. Jeg sælger alt , og sender gerne billeder ud til jer. mine priser er pr del 10- 15 -20- 25 kr
laver osse gerne en startpakke.

knuzz Jonna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Rahmberg.dk

Hey.

Er det drenge eller pige tøj ?

Anmeld

27. september 2008

jonna

Hejsa
Det er til begge dele:D

Anmeld

27. september 2008

Mathilde

Hej Jonna

Kan du muligvis sammensætte en startpakke, med tøj der kan bruges til både dreng og pige i str. nyfødt (50, 56) og evt sende et billede?

(H)Mathilde

Anmeld

25. oktober 2008

jonna

Mathilde skriver:

Hej Jonna

Kan du muligvis sammensætte en startpakke, med tøj der kan bruges til både dreng og pige i str. nyfødt (50, 56) og evt sende et billede?

(H)Mathilde

Hejsa
jeg så lige din besked da jeg ik er her heletiden , men jo det kan jeg da gøre, er der noget specielt du gerne vil ha ?
min mail er . prosit-jonna@webspeed.dk der kan vi godt skrive og sende billeder sammen..
m.v.h. Jonna

Anmeld

13. november 2008

stine_olesen

Hej

Har du nogen cardigans uden hætte i hvid eller grå eller sådan lidt neutrale farver??

Hilsen Stine

Anmeld

13. november 2008

jonna

Hej

Har du nogen cardigans uden hætte i hvid eller grå eller sådan lidt neutrale farver??

Hilsen Stine

hejsa
jeg skal nok li kikke i godderne.... hviken størrelser ??
i morgen er det ok ?

Anmeld

13. november 2008

jonna

Mathilde skriver:

Hej Jonna

(H)Mathilde

det vil jeg gøre hvor meget ca må den koste ? og hvad vil du gerne have

Anmeld

27. november 2008

jonna

stine_olesen skriver:

Hej

Hilsen Stine

Hejsa
ja det har jeg da.... hvilken str. ønsker du den i ..... er der andet der kunne friste
min mail er prosit-jonna@webspeed.dk der kan vi skrive sammen er ikke herinde så tit kun når der kommer mail........
hilsen jonna

Anmeld

27. november 2008

jonna

Mathilde skriver:

Hej Jonna

(H)Mathilde

hejsa mathilde
ja det kan jeg men skal lige vide hvor meget du vil ha og du vil give jo ......... ikke så godt med din kvalme da . puha jeg har prøvet det 5 x selv, men det er nu mange år siden . min sidste dattrer er 26 nu.....

kikker lige i morgen og sender dig nogle billeder ok ....
hilsen jonna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.