Igangsættelse på tirsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

AA10

godt alt så godt ud men, trist det med den 18 jeg krydser og håber for dig at alt vil gå godt og i snart har den lille i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Lene76

hep hep hep hep hep hep hep hep hep hep og mere hep

Håber for dig Pia at der sker noget af sig selv i løbet af weekenden el bare inden tirsdag....  (ik bræk men puster veestøv afsted..... )

Anmeld

14. februar 2011

CA

Jeg kaster simpelthen så meget vestøv ti Farsø, at jeg er øm i armene! Jeg glæææder mig til at få en besked fra dig jeg kan give videre herinde! I weekenden har vi været en del afsted og jeg har hele tiden planlagt i mit hovede, hvordan jeg kom til en computer HVIS nu 

Hvordan har du det i dag? Kom du i biografen med den store i går? 

Var det egentlig ikke d. 15. der ville passe perfekt i forhold til hvornår de to andre er født? 

Jeg håber for dig, at fødslen går i gang i dag Pøj pøj Pia! 

Anmeld

14. februar 2011

AnneBJ

Godt du oppede den Carina, har lige sat mig for at sende Pia en hilsen!

Go go go Pia og lillesøster!! Det er den 14. der ville passer überskønt med de andres fødselsdage, og som den skabsOCD'er jeg er, vil jeg gerne lige sende dobbelt op på vestøv mod Farsø i dag!

Håber du har haft en dejlig weekend i dag Pia!!

*****VESTØV*****VESTØV*****VESTØV*****VESTØV*****

Anmeld

14. februar 2011

piadas

Ja, det var jo idag, jeg gerne ville føde, men jeg er bange for, at jeg ikke når det! Så skal der i hvert fald ske noget seriøst!

Jeg kom ikke i biografen, for jeg turde ikke! Lørdag eftermiddag/aften havde jeg den der fornemmelse - ikke murren - men den der blødgørende fornemmelse af livmoderhals/mund, eller....hmmm, jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det! I hvert fald som om der var noget i gære! Det fortsatte hele søndagen, hvor jeg også begyndte at få plukveer, men slet ikke regelmæssige eller nogen der gjorde ondt. Jeg tænkte, at det nok var lidt dumt at køre helt til Aalborg alene med Lea, hvis nu!! Det er trods alt en tur på ca. 45 minutter.

I stedet var vi bare hjemme alle fire og hyggede. Jeg fik småløbet 4 km. på løbebåndet, for at se, om det kunne hjælpe, og jeg havde også en god fornemmelse, da jeg gik i seng. Jeg hoppede i seng allerede kl. 21, fordi hvis nu...!

Jeg sov for første gang i lang tid rigtig godt, var dog vågen et par gange for at tisse, men det hører jo med!  Jeg vågnede lidt i kl. 6 og havde i løbet af den næste times tid fem småveer, som bed det rigtige sted og var anderledes end plukveerne fra søndag, så jeg tænkte bare - YES, det bliver idag - og jeg er oven i købet frisk og udhvilet! Jeg får min vilje mht. dato, og det var bare dejligt! Vi fik sendt ungerne i skole, og så havde jeg vel en håndfuld småveer mere, inden det gik i sig selv igen. Jeg var ellers helt sikker, men nej - igen igen igen igen igen blev jeg snydt...

Vi tog i Kvickly for at handle, og da vi kom hjem tog jeg 2,5 km. mere på løbebåndet, men det gav ikke rigtig noget.

Nu er jeg ved at bage, fordi jeg tænkte, at så står jeg da op og går lidt rundt! Jeg er altså ved at være træt af løbebåndet! Det er som om, plukveerne så småt vender tilbage nu, så jeg krydser stadig fingre. Det er lidt et kapløb med tiden, for ellers hedder det jo kl. 8.30 på sygehuset imorgen! Men altså hvis nu jeg heller ikke går i fødsel i aften/nat, kan de jo nok lige prikke det sidste til mig i morgen, så det snart er overstået.

Jeg er i hvert fald ved at være megafrustreret over, at jeg hele tiden tror, at nu sker det, og så går det i sig selv igen.

Så til jer med to børn - lad være med at få nr. 3 - gå direkte videre til nr. 4, for jeg husker slet ikke, at jeg er blevet drillet så meget de to første gange!

Anmeld

14. februar 2011

CA

Ej altså hvor er hun en drillepind!! Hvordan kan du dog holde ud til at løbe Du så sej!! 

Anmeld

14. februar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Ej altså hvor er hun en drillepind!! Hvordan kan du dog holde ud til at løbe Du så sej!! 

Ja, HELT VILDT drillepind! Det første jeg gør, når hun kommer ud, er at skælde hende ud!

Jeg gider bare heller ikke mere. Min farfar ringede igår, men jeg nåede ikke mobilos. Han ringer ellers aldrig, og jeg GAD ikke ringe tilbage, for jeg vidste jo godt, hvad han ville. Jeg talte efterfølgende med min mor. Han har åbenbart både haft ringet til min faster, så mig og tilsidst min mor - jamen hallo, farfar - du bliver da en af de første jeg ringer til...tror du ikke, du får at vide, når jeg har født eller hvad!

Jeg GIIIIDER ikke snakke med nogen, før jeg har født - lige bortset fra nogle få udvalgte og så jer herinde, for I forstår sgu og jer kan man brokke sig til!! To af min mands søskende ringede også for et par dage siden to dage i træk. Min mand var på arbejde og jeg kunne se, at det var London-numre - jeg tog den heller ikke. Folk er fanme fatsvage! Tror de allesammen, at vi holder det hemmeligt, eller hvad?! Nå, ja, jeg fødte forresten for to uger siden, vi gad bare ikke lige fortælle det til nogen!!!!!!!

Hvis vi skal have flere børn, får de det sgu først at vide, når jeg HAR født!

Det der løb gider jeg heller ikke, men det er i ren afmagt og desperation!!

Puha, det var dejligt lige at komme af med nogle frustrationer!

Anmeld

14. februar 2011

CA

piadas skriver:

Ja, HELT VILDT drillepind! Det første jeg gør, når hun kommer ud, er at skælde hende ud!

Jeg gider bare heller ikke mere. Min farfar ringede igår, men jeg nåede ikke mobilos. Han ringer ellers aldrig, og jeg GAD ikke ringe tilbage, for jeg vidste jo godt, hvad han ville. Jeg talte efterfølgende med min mor. Han har åbenbart både haft ringet til min faster, så mig og tilsidst min mor - jamen hallo, farfar - du bliver da en af de første jeg ringer til...tror du ikke, du får at vide, når jeg har født eller hvad!

Jeg GIIIIDER ikke snakke med nogen, før jeg har født - lige bortset fra nogle få udvalgte og så jer herinde, for I forstår sgu og jer kan man brokke sig til!! To af min mands søskende ringede også for et par dage siden to dage i træk. Min mand var på arbejde og jeg kunne se, at det var London-numre - jeg tog den heller ikke. Folk er fanme fatsvage! Tror de allesammen, at vi holder det hemmeligt, eller hvad?! Nå, ja, jeg fødte forresten for to uger siden, vi gad bare ikke lige fortælle det til nogen!!!!!!!

Hvis vi skal have flere børn, får de det sgu først at vide, når jeg HAR født!

Det der løb gider jeg heller ikke, men det er i ren afmagt og desperation!!

Puha, det var dejligt lige at komme af med nogle frustrationer!

Åh hvor jeg husker de sidste dage! Jeg gad ikke snakke med nogen som helst! Kun jer og Martin. Alle andre kunne drive mig til vanvid med deres spørgsmål, og man måtte endelig ikke brokke sig, for man havde det jo så ih og så åh så godt! Jeg føler med dig Pia!! 

Du skal ikke skælde hende ud - kun nyde at du endelig kan kysse de krøllede fødder

Anmeld

14. februar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Åh hvor jeg husker de sidste dage! Jeg gad ikke snakke med nogen som helst! Kun jer og Martin. Alle andre kunne drive mig til vanvid med deres spørgsmål, og man måtte endelig ikke brokke sig, for man havde det jo så ih og så åh så godt! Jeg føler med dig Pia!! 

Du skal ikke skælde hende ud - kun nyde at du endelig kan kysse de krøllede fødder

Ja, lige præcis!

Bemærkninger som: Nå, men der sker jo nok snart noget...hvornår skal du så sættes i gang...jamen så er det jo dejligt, at du ikke fejler noget og har det godt...osv.

JEG GIDER IKKE HØRE PÅ DET - FAT DET!!!

Bare lidt skældud må jeg vel godt?!!

Anmeld

14. februar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Bare lidt skældud må jeg vel godt?!!

Det er sku da derfor hun ikke kommer ud Pia... Hun ved hun skal skældes ud... 

Pjat - brok dig alt det du vil, jeg kan dælme godt forstå dig!! Jeg har svoret at jeg nægter at besvare sms'er og opkald efter d. 20. marts med mindre det er fordi JEG har LYST til at snakke med folk. Min termin er faktisk rykket til d. 19. men der er ingen der ved det, for så har jeg en dag mere at "løbe" på... 

Forudser at min svigermor hænger i røret så snart vi rammer 00.01 d. 20... ca. i hvert fald! 

Ih, jeg håber (og ved!) at hun er ude hos Jer lige om lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.