Nå, så har vi været en tur på fødegangen for at få tjekket lillesøster.
Jeg fik kørt CTG, blev scannet for fostervand (der skal være over 5 og mit tal var 8,61, så det var jo godt - hvad tallet står for, aner jeg ikke
), tjekket urin, taget blodtryk osv. Alt så ud som det skulle.
Hun mærkede også indvendigt på mig, og jeg har stadig 2-3 cm. livmoderhals tilbage og hun kunne kun lige få en finger ind, så ingen hindeløsning til mig, selv om hun jo heldigvis ligger rigtigt nu...

Så nu er der ikke andet for end at vente til på tirsdag (42+0), hvor jeg skal møde op kl. 8.30 og have lagt et ballonkateder op. De sætter ikke i gang med piller, når jeg tidligere har fået kejsersnit. Det er også ok, men det er megatræls, at jeg ikke må komme hjem igen
. Jeg skal blive på sygehuset, hvor de så fjerner katederet igen onsdag og efterfølgende tager vandet. Så det vil sige efter på tirsdag, kommer jeg nok ikke hjem, før jeg har født!
Mærkeligt at tænke på!
Min største bekymring er faktisk, at jeg først føder d. 18. februar, og igangsættelse kan jo godt tage et par dage. Min far døde ved en arbejdsulykke for 12 år siden netop på d. 18. februar, så den dato vil jeg godt nok gerne slippe for. Jordemoderen mente heldigvis, at jeg har født inden.
Så I må gerne sende en MASSE vestøv, for jeg vil godt nok gerne slippe for at skulle igennem alt det. Nøj, hvor jeg håber, det bare går i gang af sig selv MEGET snart!!
Men jeg har bestemt mig for, at nu giiider jeg ikke mere vekage, ananas, sex
, løbeture osv., for det virker ikke en skid alligevel. Vekagen er røget i skraldespanden, og nu vil jeg bare hygge mig med min mand og børn i weekenden, for under alle omstændigheder er det den sidste weekend, inden 4 bliver til 5!