sex når man er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Nadi

Jeg er syg og det er ved at være lang tid siden der har været humba humba i soveværelset, men ved bare ikke om jeg har overskud til det lige nu. Jeg hoster mine lunger op ca hver 20 sek!

Hvad gør i andre når I er syge og I skal have noget tuba i soveværelset??

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Juniors mor

Hvis jeg er syg sker der absolut intet af den slags - orker bare ikke at skulle yde noget som helst i den stil, når jeg er syg...
Men når så man er rask igen, kan man jo bare tage revance :D:$

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Hvis jeg er syg gider min kæreste slet ikke :)
Han er fandme en morfar (C)

Anmeld

26. september 2008

linemus

Nope, heller ikke her. Synes heller ikke manden er særlig attraktiv og sexet, når snottet løber og han er ved at hoste lungerne op ;)

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Ellers kan et bad sammen anbefales - Det er ligesom om snot og andet skidt falmer lidt så 8D

Anmeld

26. september 2008

Nadi

Tynen skriver:

Ellers kan et bad sammen anbefales - Det er ligesom om snot og andet skidt falmer lidt så 8D

Det var fandeme en konge ide :D Men hvornår skal man gøre det?? Når ungen sover eller få ham passet ude?

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Nadi skriver:

Tynen skriver:

Det var fandeme en konge ide :D Men hvornår skal man gøre det?? Når ungen sover eller få ham passet ude?

Når ungen sover.
Så bliver det ikke så planlagt.
Selvom det er længe siden behøver I jo ikke råwe sådan ;)

Anmeld

26. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ellers kan et bad sammen anbefales - Det er ligesom om snot og andet skidt falmer lidt så 8D[/citat] Det var fandeme en konge ide :D Men hvornår skal man gøre det?? Når ungen sover eller få ham passet ude? [/citat] Når ungen sover. Så bliver det ikke så planlagt. Selvom det er længe siden behøver I jo ikke råwe sådan ;) [/citat] I'm quiet as a mouse ;) Det er mere end hvad man kan sige om naboen :S

Anmeld

26. september 2008

Tynen

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ellers kan et bad sammen anbefales - Det er ligesom om snot og andet skidt falmer lidt så 8D[/citat] Det var fandeme en konge ide :D Men hvornår skal man gøre det?? Når ungen sover eller få ham passet ude? [/citat] Når ungen sover. Så bliver det ikke så planlagt. Selvom det er længe siden behøver I jo ikke råwe sådan ;) [/citat] I'm quiet as a mouse ;) Det er mere end hvad man kan sige om naboen :S[/citat] :D Det er da egentlig mere underboen end Oliver I skal tage hensyn til ;) Kan I ikke få hende afsat en enkelt aften?

Anmeld

26. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Ellers kan et bad sammen anbefales - Det er ligesom om snot og andet skidt falmer lidt så 8D[/citat] Det var fandeme en konge ide :D Men hvornår skal man gøre det?? Når ungen sover eller få ham passet ude? [/citat] Når ungen sover. Så bliver det ikke så planlagt. Selvom det er længe siden behøver I jo ikke råwe sådan ;) [/citat] I'm quiet as a mouse ;) Det er mere end hvad man kan sige om naboen :S[/citat] :D Det er da egentlig mere underboen end Oliver I skal tage hensyn til ;) Kan I ikke få hende afsat en enkelt aften?[/citat] Jo ved du hva, jeg går sgu lige ned og spørg hende. Hun har nok ikke noget imod det. Hun arbejder jo alligevel 51 timer om ugen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.