Hvad så med str. flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2008

linemus

Hvad har I købt der/køber der/genbruger? Synes jeg har lidt små piger, men håber de kan arve lidt af Sebastians alligevel - han var jo også 2,5 mdr. ældre. De bruger stadig 74-80 - dog er der mere og mere tøj i 74, som er ved at bliver for småt. Hvad bruger jeres børn i tøj?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Plysbjørnen

hm laura bruger normalt størrelse 74-86 dvs hun bruger hvad vi har liggende og så smøger vi altså bare op... Men hendes flyverdragt er størrelse 80, og den får da også en buk benene men er mig lidt i tvivl om den holder hele vinteren, men hendes far ville ikke gå med til en 86'er.

Anmeld

26. september 2008

Juniors mor

Julie er i str 86 nu, hun kan godt være i noget af det der er str 80 endnu, men jeg tror ikke der går længe før det stumper for voldsomt...! Alt det tøj jeg købte i USA er i str 2 år eller større og hun passer fint det der hedder 2 år....
Der er mange der har sagt, at hun er en stor pige i forhold til sin alder....på tirsdag skal vi til forsinket 1-års undersøgelse , så der må vi se hvad lægen siger.
Har tænkt mig at købe flyverdragten i str 86....

Anmeld

26. september 2008

ka li ja

puhaa... vi er helt oppe i 92.....
nogle ting stadig 86.
men det lyder da som om dine skal ha en 86 til vinter tror du ikke? for at der også kan være lidt tøj inden under

Anmeld

26. september 2008

heaven

her kører vi i 86 i alt, dog på vej i 92 i bodyer;)

Jannie

Anmeld

26. september 2008

linemus

ka li ja skriver:

nogle ting stadig 86.
men det lyder da som om dine skal ha en 86 til vinter tror du ikke? for at der også kan være lidt tøj inden under

hi hi - vi har stadig bodyer i str. 68 8D Men tror nu også snart de ryger...

Jo, jeg tænker også str. 86, mener nemlig også det sådan en vi har liggende.

Anmeld

26. september 2008

linemus

ka li ja skriver:

nogle ting stadig 86.

hi hi - vi har stadig bodyer i str. 68 8D Men tror nu også snart de ryger...

Jo, jeg tænker også str. 86, mener nemlig også det sådan en vi har liggende.

Anmeld

26. september 2008

Marco2

Em bruger 74/80 men er ved at ryge ud at 74.
Vi har købt flyverdragt i 80. Hun når ikke at vokse så meget at hun ikke kan passe den.
Men det er jo også forskelligt fra mærke til mærke. Noget er stort og noget er småt...

AG

Anmeld

27. september 2008

Anja

Mht tøj bruger Elias lige nu str. 80/86 i bukser og str. 86/92 i bluser. Vi havde en sort Mikk-line flyverdragt i str 86 fra Jonas og den passer ham perfekt nu - han bruger den dog ikke nu - og så har vi for længe siden købt en brun i str. 92 som han så kan komme i hen på vinteren.

Anmeld

27. september 2008

Rasmine

Klump har arvet Mille's str. 92.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.