Hun går skævt på den ene fod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.963 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Tynen

Hvad gør man så lige?

Hun går indad med højre fod og er i tvivl om man skal kontakte nogen eller om det "retter" sig engang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Nadi

Oliver gi k også lidt skævt, kan ikke huske om den vendte indad eller ud. Men det har altså rettet sig fint op.

-Nadia

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Ok.
Jeg synes bare det er blevet helt vildt her på det sidste.
Det var slet ikke så slemt da hun startede med at gå.

Anmeld

26. september 2008

Loggidut

hvis du er i tvivl...så kontakter du din sp...selv om hun har afsluttet dig...det kan godt være hun henviser dig til skolelægen...for jeg kan ikke huske om hun har taget over allerede nu...men kontakt din sp, og fortæl hvad du ser, og om det er noget der skal afhjælpes...tif´s fødder vender også op og ned, men jeg tror mere det er fordi der er så meget hun skal have rettet op på...lol

Anmeld

26. september 2008

LouiseViola

Violas ene fod vender rigtig meget ud af, så jeg har haft hende til vores egen læge, og vi har fået en henvisning til hospitalet som nok vil lave en scanning for at finde udaf hvad der er galt.
Så hvis du er bekymret er det bare at komme afsted! Hellere af sted en gang for meget end en gang for lidt :)

Anmeld

27. september 2008

Tikki

Iza går også indad med den ene fod, men det afhænger meget af hendes fodtøj. Hun gar ad h...til i gummistøvler - falder over hendes egne fødder, fordi de vender indad med dem på, mens hun hendes andre sko går fint. Dog er hun lidt hjulbenet og det er helt normalt. Faktisk er deres knogler bløde indtil omkring skolealderen, så indtil da, kan man let rette det op med ordentligt fodtøj, der sidder godt på foden og passer ;) I skolealderne bliver det lidt sværere fordi knoglerne bliver hårde med tiden.

Anmeld

28. september 2008

Ny mor

Tror altså meget kan ændre sig endnu, de er jo så små og bløde og skal jo lige vænne sig til at bruge fødderne på mange måder i forskellige sko/sokker etc.
Men ellers spørg da lige en sp/læge så du kan få ro i sjælen :)
kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.