Hvilken størrelse sko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Mie A

Hejsa Tøser

Var lige i skoringen i dag, fordi der skulle indkøbes vinterstøvler til Simon - Hun måler så hans fod med den der dims, som de har til det - str. 24 sagde den at han skulle have - WHAT tænkte jeg - nok mest set i forhold til at de sko som jeg købte for 3 måneder siden er en str. 20!!! - Det endte med at blive en Ecco støvle i en str. 25, da str. 24 var for lille.
Nu sidder jeg så her med et par skide dyre støvler, som jeg synes virker alt alt for store - men tænker at damen i butikken, (som i øvrigt gav sig super god tid til at råde og vejlede) jo nok har mere forstand på det end mig. - Synes bare at Ea var 2-3 år før at hun brugte den størrelse.

Hvad med jer andre - hvilken størrelse sko bruger jeres dejlige guldklumper??

Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Nadi

Lige nu er han i en str 22 puma sko, men han skal snart over i en str 23. Men er der ikke et eller andet med ecco-sko?? Da jeg proppede Ollies's fod i et par sad den helt skæv. Ved ikke om det mon kan have indflydelse på at skoen skal være en størrelse større end normalt (?) -Nadia

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Stella er lige på grænsen til en 22ér - Synes hun har en stor fod i forhold til de andre børn i MGén :$

Anmeld

26. september 2008

Joan ( Smallie )

Niels bruger ikke andet end str 20 endnu.

Hans vinterstøvler er købt i str 22.

Men vi har heller ikke så store fødder i familien. Jeg bruger kun 35/36:$ så forventer ikke de bliver så store

Anmeld

26. september 2008

LouiseViola

Viola er en str 20, og jeg har selv mega fødder str 42 og manden str 47.

Jeg har lige haft gang i kasserne med vintertøj fra sidste år, om min store søn , som var 2,5 år sidste vinter brugt str 25 dengang. Så synes umiddelbart det lyder lidt stort med str 25.
Men kan du ikke selv prøve at måle lidt, og se på støvlerne om det ser helt forkert ud?
Det vigtigste er jeg at de sidder godt, og at der er plads til de små fusser.

Anmeld

26. september 2008

Juniors mor

Her er hun i en str 20 i hendes små ecco ankelstøvler. Men jeg tror da vinterstøvlerne skal være 21...

Anmeld

26. september 2008

ka li ja

uhh det lyder vildt!!
alexander på 4 bruger 29!... han får jo kæmpe plader din lille trold hvis det kan være rigtigt!..
arthus ecco sko jeg købte for et par månder siden er str 19 mener jeg.. eller 20..
og han går ellers under at være en stor dreng!

Anmeld

26. september 2008

heaven

her er vi i str 22......;)

Jannie

Anmeld

26. september 2008

Plysbjørnen

Altså vi havde et par skofus sko i størrelse 18 som blev slidt op før hun voksede ud af, så købte vi et par Dille sko (føtex) i størrelse 17... men øh vinterstøvler har vi ikke lige fået købt, dvs dem vi har er str. 22 alt alt for stor...

Betina

Anmeld

26. september 2008

Mikkelmusen

vi har lige skiftet til 20/21.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.