"Dansk" navn til barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.657 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

KissMe

Jeg er gravid i 26. uge men ved ikke om jeg venter en dreng eller pige....

Jeg er selv dansk, men er bosat i Seoul og har ingen planer om at flytte tilbage, saa jeg har valgt at mit barn skal have et koreansk navn... Jeg kan huske hvor svaert jeg havde ved at udtale navnene korrekt da jeg flyttede hertil, saa jeg vil gerne have at den lille ogsaa faar et navn der kan udtales af bedsteforaeldre, onkler og tanter...

Hvis jeg faar en datter skal hun hedde Heesun men bliver det en dreng skal han hedde Taemin... Jung Heesun XXX eller Jung Taemin XXX

Haaber I kan give nogle bud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

SussieThyssen

KissMe skriver:

Jeg er selv dansk, men er bosat i Seoul og har ingen planer om at flytte tilbage, saa jeg har valgt at mit barn skal have et koreansk navn... Jeg kan huske hvor svaert jeg havde ved at udtale navnene korrekt da jeg flyttede hertil, saa jeg vil gerne have at den lille ogsaa faar et navn der kan udtales af bedsteforaeldre, onkler og tanter...

Hvis jeg faar en datter skal hun hedde Heesun men bliver det en dreng skal han hedde Taemin... Jung Heesun XXX eller Jung Taemin XXX

Kunne du så tænke sig et navn som er lidt gammeldags, som er på mode nu eller skal det være sådan af de mere almindelige danske?
og skal det måske have et lidt engelskklingende internationalt præg, så udlændinge også vil kunne udtale det?

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. februar 2011

KissMe

SussieThyssen skriver:

Kunne du så tænke sig et navn som er lidt gammeldags, som er på mode nu eller skal det være sådan af de mere almindelige danske?
og skal det måske have et lidt engelskklingende internationalt præg, så udlændinge også vil kunne udtale det?

Kærligst
Sussie

Naar jeg er herhjemme bliver den lille kaldet Heesun/Taemin, saa det andet navn er "bare" til min og farens familie... Saa om navnet er moderne eller gammeldags betyder ikke noget... Bare det passer godt med hans eller hendes fornavn...

Anmeld

11. februar 2011

SpunkenJo

Hva med Ann Hvis det er en pige?

Ann Jung Heesun

Til en dreng kan jeg ikke et lige nu....

Anmeld

11. februar 2011

LLN

Hvad med Daniel til en dreng?

Anmeld

11. februar 2011

minbaby

KissMe skriver:

Jung Heesun Hannah

Jung Taemin Theis

Anmeld

11. februar 2011

SussieThyssen

minbaby skriver:

Jung Heesun Hannah

Jung Taemin Theis

Wau..det er så flot sammen, så det kan jeg slet ikke konkurrere med

Anmeld

11. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jung Heesun Ann

Jung Taemin Kristian  

Anmeld

11. februar 2011

merethe

Profilbillede for merethe
KissMe skriver:

Jung Heesun Helle

Jung Taemin Hans

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

MoarHvidovre skriver:

Jung Heesun Ann

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.