på vores pasningsproblem - jubiii!
Vi fik for ca 1-2 måneder at vide, at vi ikke skulle forvente plads i ønske-vuggestuen før forår/sommer 09. Puha hvor blev jeg dog stresset over det - det er bare ikke sjovt at sidde på den anden side af jorden og skulle prøve at finde en, der vil passe ens barn 8(. Hold op hvor har jeg brugt lang tid på det, jeg er sågar stået op midt om natten flere gange for at ringe til diverse børnepassere og dagplejemødre!!!
Vi har været heldig at få plads til Julie hos en privat dagplejer, der passer 4 børn. Vi var på besøg hos hende i dag og hun er bare så sød og imødekommende. Det bedste var dog, at Julie efter 10 min gik over til hende og ville op og læse en bog med hende....det plejer hun ALDRIG at gøre ved fremmede! Hun er ikke blevet passet særlig meget i hendes korte liv, så det er helt nyt for hende, og jeg har frygtet det værste, men er nu mere rolig, hvilket er SÅ dejligt.
Hun kan starte 1. november, så vi skal have det til at hænge sammen i oktober, hvor jeg starter på arbejde. Kæresten har dog lidt restbarsel og vi har begge flextid, så det skal nok komme til at gå...
Ihhh hvor er jeg glad for det problem er løst - nu kan jeg nyde mine sidste 8 dage på barsel 8D
Helle - der stadig har 5 kufferter at pakke ud...
Anmeld