Pigetøj str. 4 år sælges billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. februar 2011

Mama2980

TbCp skriver:

Pris for billede 1, 2, 4, 7 og 8

Hvis jeg har talt rigtigt er det de her ting du er interesseret i ikk ?
Lilla Hollys bluse, H&M læderjakke, GAP bluse - som det ser ud lige nu er det det der er tilbage af de numre du har skrevet Hvis køber springer fra vender jeg selvfølgelig tilbage

Men for de tre ting, hvad siger du så til 180 inkl ? Ellers så sig hvad du vil give

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

TbCp

Hummel blusen var egentlig den jeg var mest interesseret i, hvis den nu ikke går til anden køber så må du gerne sige til, indtil da tror jeg at jeg lige venter

Anmeld

11. februar 2011

nvm

Mama2980 skriver:

Selvfølgelig ikke hehe..

Mener du Burberry kjolen ? Den har jeg solgt. hehe

ja den... IHHHH DUMME DIG

Anmeld

11. februar 2011

Mama2980

TbCp skriver:

Hummel blusen var egentlig den jeg var mest interesseret i, hvis den nu ikke går til anden køber så må du gerne sige til, indtil da tror jeg at jeg lige venter

Den er desværre blevet solgt Har slettet det der er solgt, så nu er der kun billeder af det der er tilbage Sig endelig til hvis der er noget der har interesse, så finder vi en god pris

Anmeld

11. februar 2011

Mama2980

nvm skriver:

ja den... IHHHH DUMME DIG

Hihi, det er lææænge siden Og Melike og Zenia bruger jo samme str. så den havde nok været for lille ?

Anmeld

11. februar 2011

Mama2980

SÅ ER DER RETTET I STARTEN, SÅ NU ER DER KUN BILLEDER AF DET TØJ DER ER TILBAGE

Send gerne en privat besked hvis det har interesse, så finder vi en god pris - der er mængde rabat

- Det skal også lige siges at Hollys blusen i pink altså er meget mere pink i virkeligheden, ikke sådan en grumset farve som det ser ud til her og MiniMo spenceren er en flot orange - igen ikke sådan en grumset farve

Anmeld

11. februar 2011

TbCp

Mama2980 skriver:

Den er desværre blevet solgt Har slettet det der er solgt, så nu er der kun billeder af det der er tilbage Sig endelig til hvis der er noget der har interesse, så finder vi en god pris

Billede 1 Hollys trøjen + læderjakken er jeg interesseret i

Anmeld

11. februar 2011

Mama2980

TbCp skriver:

Billede 1 Hollys trøjen + læderjakken er jeg interesseret i

Okay Hvad siger du til 120 kr inkl porto?

Anmeld

11. februar 2011

mamax3

Mama2980 skriver:

Som det ser ud lige nu er der kun de her to ting tilbage af dem du vil have: MiniMo spencer og Buksedragt fra Nameit . Hvad siger du til 160 inkl ? Ellers så sig hvad du vil give for det Som sagt fylder det bare..

- Skal nok lige vende tilbage hvis køberen til de andre ting springer fra

tak for svar... 

Anmeld

11. februar 2011

TbCp

Mama2980 skriver:

Okay Hvad siger du til 120 kr inkl porto?

Det lyder fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.