vinterstøvler og flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Juniors mor

Har i indkøbt vinterpåklædningen endnu? Jeg synes det er en jungel at finde rundt i både flyverdragt-verdenen og vinterstøvle-verdenen!!! Der er jo en hel bondegård til forskel i pris på de forskellige mærker.....
Dem der har købt, eller har erfaring fra andre børn, kan i ikke fortælle mig hvad i har købt og hvorfor det blev de mærker.....?
Helle - lost!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Lise

Vi har købt flyverdragt - vi fandt en fin Reima flyverdragt til billige penge, der kun havde været igennem én sæson. Den ser helt ny ud, så jeg er glad :P Dagen efter vi havde købt den, kom min mor med en anden brugt Reima dragt, så nu har vi to.. tsk tsk... Aner ikke noget om flyverdragter, men har hørt en masse sige at Reima er noget af det bedste... Ved dog ikke hvad der ellers er.
Mht vinterstøvler, så købte mine forældre et par Timberland støvler i USA til Simon, som han nok kan passe om et par måneder - de er ikke det varmeste, så vil ikke påstå at vinterstøvlerne er helt på plads endnu.

Lise

Anmeld

26. september 2008

bette

uhha ja det er dælme en jungle.. jeg har købt mikkels flyverdragt i exit.. den er super lækker... og den kostede blot 500kr.. men det er en ordentlig flyverdragt..

og så søger jeg efter nogle støvler til ham.. men det skal jo være med bred vrist..være vandtætte og varme.. såå det er begrænset udvalg..
havde ellers fundet nogle til ham som buttikken lige skulle bestille hjem, men tumperne glemte at ringe til mig og fortælle mig den aldrig kom hjem fordi den var udsolgt.. flot.. jeg ventede da kun 14 dage på det.. suk..

såå på jagt igen

Anmeld

26. september 2008

Plysbjørnen

jeg har købt en flyverdragt fra A-Z hvad mærke det er ved jeg faktisk ikke helt, gik faktisk mest efter prisen... og så har jeg også købt et par vinter støvler i A-Z men glemte at tage højde for størelsen, så når det er børnepenge tid skal vi lige en smut i Skoringen og finde nogen for det lader til at det er det eneste sted vi kan finde nogen der er små nok, men tilgengæld er prisen også derefter:-o...

Betina

Anmeld

26. september 2008

Tikki

Jeg har købt en Reimaflyverdragt på Trendsales - brugt 1 sæson og er som helt ny. Jeg gav 300 kr for den (normalt omkring 800 kr fra ny). Støvler har jeg også købt brugt næsten nye, men det er fordi vi lige stod og manglede til legepladsen...pludselig var det jo koldt og hun frøs i hendes sko. Det er ikke vildt varme støvler og hun kan passe dem nu, men om en måned skal hun have nogle andre....og så køber jeg nogle nye vinterstøvler til de rigtig kolde vintermåneder.
Men ja, det er sgu en jungle...

Her lidt info:

http://www.taenk.dk/?cid=4358

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/tes ttoj/article396042.ece

Anmeld

26. september 2008

Loggidut

hmmm, jeg har en der ligger...en arvet en, og så længe at tif stadig ikke går, ja så gider jeg ikke købe en ny dragt til hende...hun kan lige så godt slide hul på det gamle først!

mærket er jeg også ligeglad med, totalt...jeg går efter det er vandtæt, og der er sådan noget plastik på bagdelen, så hun ikke bliver våd der...

men med vinterstøvler er jeg godt nok mega i tvivl...hvad er godt for hendes fødder, jeg synes altså hurtigt de kan blive for tunge og klodsede...og så lige nu her hvor hun egentlig skulle til at komme op og stå!

ja jeg ved sørme ikke, jeg er vist ikke til nogen stor hjælp her!

Anmeld

26. september 2008

Rasmine

Rasmus har arvet Mille's Reima flyverdragt (sort) :P Og så har han arvet et par Ecco støvler(sorte) fra hende, som hun brugte max. 5 gange, da hun var den størrelse. (Kan faktisk ikke huske hvorfor hun ikke fik dem brugt) Pga. Mille's brede fod, har hun altid haft Ecco. Reima har også altid været go' her, så det køber jeg hvert år. Dog havde Mille en flyverdragt nr. 2 sidste år, den var fra Bilka. Den var ligeså go' som Reima'en, så hvorfor Reima hænger ved, aner jeg ikke.

Anmeld

26. september 2008

linemus

Jeg kan anbefale Exit's flyverdragter (jeg tror mærket var name-it - sådan en dejlig lækker dyne-blød-og-tyk en), der er vandtæt, vindtæt og åndbare. Vi gav 500 kr for dem til Sebastian de to første år han havde flyverdragter, og de var supergode. Han frøs aldrig og blev aldrig våd. Jeg kan huske engang han sad i en stor bunke sne i klapvognen hele vejen hjem fra dagpleje - han var selvfølgelig pladdervåd af smeltet sne uden på dragten, men helt knastør indeni. Så den håber jeg Signe el. Nanna kan passe, så de kan sidde ude i sneed til vinter :) Og så håber jeg vi finder penge til at købe en magen til, for de er virkelig lækre. Lige en lille salgstale herfra ;)

Anmeld

26. september 2008

Mie A

Her var vi så heldige at arve 2 flyverdragte fra en veninde - men ellers havde jeg nok købt noget billigt på qxl eller lignende.

Sko vil jeg meget hellere bruge lidt ekstra på - da jeg synes at det er vigtigt at de får nogle gode sko - Har købt et par ecco støvler.

Knus Mie

Anmeld

27. september 2008

Anja

Vi har flere gange købt Mikk-line i flyverdragt. De er lækre, bløde og har god bevægelsesfrihed. I år har vi to Mikk-line til Elias (en 86 + en 92). Til Jonas har vi købt en flyverdragt fra Lego - rigtig lækker og kraftig kvalitet - og så har vi købt en ekstra i Tøj & sko. Den fra Tøj & sko er ret tynd og virker ikke nær så lækker, men til en dreng på 4 år er det næsten umuligt at komme gennem vinteren uden at have en ekstra til de dage, hvor den gode ikke har nået at tørre eller skal vaskes.

Jonas har - igen i år - fået Ecco vinterstøvler. Det er sådan nogle letvægtsnogle som er helt sorte. Vi har også købt et par termostøvler fra Skofus.

Elias har vi endnu ikke købt vinterfodtøj til, da han ikke går endnu, så han travler stadig rundt i et par Ecco støvletter som er godt slidte i snuden :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.