fuuck, endnu et mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Muffinmus

Ja, nu troede jeg lige min mave holdt gro pause, men det var vist kun et par dage for nu er den da på fuld fart frem igen...
Nøj da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Monica

Hold da op en fin mave du har... Lidt misundelse er der at spore...:$

Spændende ned scanningen...

Moni

Anmeld

26. september 2008

bette

vildt smukke.. du vokser jo som en vild..:-o:P

Anmeld

26. september 2008

Muffinmus

Ja, ligner jo allerede en i 25 uge nu..puha, men skidt pyt,a lle kan jo se der er en god grund til at maven er tyk:)

Anmeld

26. september 2008

Juniors mor

Hvor er du bare fin!!! -du er større end mig, og jeg mener jeg er længere fremme end dig (jeg er i uge 19, næsten 20).......:D

Anmeld

26. september 2008

Tikki

hi hi - hvor fint ;) og ja, det går bare stærkt her 2. gang :-o

Anmeld

26. september 2008

Muffinmus

Juniors mor skriver:

Hvor er du bare fin!!! -du er større end mig, og jeg mener jeg er længere fremme end dig (jeg er i uge 19, næsten 20).......:D

Jep, er kun i uge 17 nu:) Så det går da pænt stærkt hva... Nå, men den er dejlig rund og vægte siger vist kun +1 kg eller 1 1/2 måske:)

Anmeld

26. september 2008

Juniors mor

MariaE skriver:

Juniors mor skriver:

Jep, er kun i uge 17 nu:) Så det går da pænt stærkt hva... Nå, men den er dejlig rund og vægte siger vist kun +1 kg eller 1 1/2 måske:)

Flot du ikke har taget mere på, på trods af den fine runde mave.
Har ikke vejet mig endnu, det får lægen lov til på tirsdag, hvor jeg endelig skal have skrevet vandrejournal, men jeg tror bestemt heller ikke den siger alt for mange kg i +, vil gerne nøjes med at tage max 10 kg på som ved Julie, så er de nemlig væk i løbet af et par måneder, så jeg kan nå at blive sommerklar 8D......

Anmeld

27. september 2008

heaven

hold da op, hvor er du bare fin, du bærer det godt nok rigtig flot.... altså altså(L)

Anmeld

28. september 2008

Ny mor

Hvor er du bare flot gravid - og flot hud og det hele :D
kh Birgitte (misundelig, men sååå glad på jeres vegne ;))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.