Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Betteisen skriver: Hejsa. Cowboyjakken er der en anden, der gerne vil købe. Hvis hun springer fra siger jeg til. De andre ting koster 45 pp,- (har du set min anden annonce hvor jeg har name it jeans str. 92?? Koster 40,-)
Hejsa.
Cowboyjakken er der en anden, der gerne vil købe. Hvis hun springer fra siger jeg til.
De andre ting koster 45 pp,-
(har du set min anden annonce hvor jeg har name it jeans str. 92?? Koster 40,-)
Øv os den ku jeg ellers godt bruge til mi datter...
nej har jeg ik kigger lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dictes mor skriver: Jeg vil gerne have cowboyjakken, den er for fed! Og har du nogle heldragter i 80 og op efter?
Jeg vil gerne have cowboyjakken, den er for fed! Og har du nogle heldragter i 80 og op efter?
Er du stadig interesseret i cowboyjakken?? Ellers vil jeg tilbyde den til en anden der også er interesseret...
112233 skriver: Interesseret.. kommer der mere??
Interesseret.. kommer der mere??
Stadig interesseret???
Betteisen skriver: Er du stadig interesseret i cowboyjakken?? Ellers vil jeg tilbyde den til en anden der også er interesseret...
Giv du den bare til en anden, det varer alligevel et stykke tid inden Dicte vil kunne bruge den
mamax3 skriver: Øv os den ku jeg ellers godt bruge til mi datter... nej har jeg ik kigger lige
Er dustadig interesseret i tøjet??? Cowboyjakken kan du også få for den anden har fortrudt
Betteisen skriver: Er dustadig interesseret i tøjet??? Cowboyjakken kan du også få for den anden har fortrudt
Hva blir prisen???
mamax3 skriver: Hva blir prisen???
65,- pp på de tre ting du har spurgt til Maxx trax jeans, hello kitty kjolen og cowboyjakken...
Betteisen skriver: 65,- pp på de tre ting du har spurgt til Maxx trax jeans, hello kitty kjolen og cowboyjakken...
hva blir porto...
Kan først svare på det i morgen, da det står pakket ned på tøsens værelse... Det bliver enten 33,- eller 40,50 som maxi B post alt afhængig om det vejer over eller under 500g. Tror mest på de 40,50 pga cowboybukserne
Betteisen skriver: Kan først svare på det i morgen, da det står pakket ned på tøsens værelse... Det bliver enten 33,- eller 40,50 som maxi B post alt afhængig om det vejer over eller under 500g. Tror mest på de 40,50 pga cowboybukserne
Okay... så må du lige vende tilbage når du har fundet ud af portoen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128