Jeg ked af det! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Ja, det er jeg altså...

Vi/jeg skal teste på søndag helt reelt, vi er dog enige om at vente til mandag. Valentinesday

Det er 15 mdr., vi kører på, og der sker ikke noget, får mens hver gang, og sikkert også denne gang, jeg har intet håb tilbage, og jeg orker ikke mere...

Og når en anden så er lusket om at de snakker om det, og det er min mands kammerat og hans forlovede - så krakker det lidt. HVORFOR skal de have eller prøve og lave en baby, når deres forhold skranter så meget, måske tager det dem også 1½ år og måske kun en mdr. Jeg kan sku ikke lige klare andres glæde på det punkt, for jeg syntes sku vi kæmper for at lave en baby..

Ynk og lort - jeg sku ikke en god veninde når jeg er sådan overfor dem, men jeg vil bare så gerne og det samme med min mand...

VI ER KLAR... Han skal testes i næste uge, også må vi jo tage et skridt af gangen..

Undskyld for sådan et brok indlæg, men jeg er bbare så ked af det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

frk Jensen

SØDESTE pige....

Det kan være at der bare går lidt længere tid, og så får i tvillinger...

ps.. hva sker der lige for de billeder der?

Anmeld

10. februar 2011

Christine

Øv det er da også en rigtig dum situation at stå i. Jeg forstår godt hvis du har svært ved at glæde dig på andres vegne! Jeg havde det lidt på samme måde før jeg blev gravid (vi prøvede dog slet ikke, min kæreste nægtede bare at overveje baby nr. 2).

Måske er det bedste du kan gøre at fortælle dem hvordan du har det. Altså sige ligeud at du føler dårlig samvittighed fordi du gerne vil glæde sig på deres vegne, men at du desværre samtidig er ked af det fordi det minder dig om at det måske er svært for jer lige nu.
Ved ikke om det er en mulighed at sige eller evt. skrive det til dem (eller bare hende). Måske skal du vente og se, det kan jo sagtens være de ikke lige har en baby på vej foreløbig. Men det er i hvert fald normalt at have det sådan, selv om det ikke er særligt sødt eller rart.
Håber der er en lille på vej til dig snart!

Anmeld

10. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Hmmmm... Aner ikke hvor de kommer fra...

Men - jeg synes bare det unfair.. Du ved selv hvem jeg mener...

Anmeld

10. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Christine skriver:

Øv det er da også en rigtig dum situation at stå i. Jeg forstår godt hvis du har svært ved at glæde dig på andres vegne! Jeg havde det lidt på samme måde før jeg blev gravid (vi prøvede dog slet ikke, min kæreste nægtede bare at overveje baby nr. 2).

Måske er det bedste du kan gøre at fortælle dem hvordan du har det. Altså sige ligeud at du føler dårlig samvittighed fordi du gerne vil glæde sig på deres vegne, men at du desværre samtidig er ked af det fordi det minder dig om at det måske er svært for jer lige nu.
Ved ikke om det er en mulighed at sige eller evt. skrive det til dem (eller bare hende). Måske skal du vente og se, det kan jo sagtens være de ikke lige har en baby på vej foreløbig. Men det er i hvert fald normalt at have det sådan, selv om det ikke er særligt sødt eller rart.
Håber der er en lille på vej til dig snart!

De ved godt vi prøver og at vi har prøvet længe og når vi ikke har fortalt vi venter os, ved de jo at vi ikke gør..Men seriøst - Hun hovere.. Nu skal de bare have baby og igang og det tager jo kun et lille halvt år også får VI ebn lille en, hun siger det ikke direkte, men det er så meget underforstået...

Jeg prøver at holde hovedet højt, og tak Det skal nok komme

Anmeld

10. februar 2011

frk Jensen

FruAagaard skriver:

Hmmmm... Aner ikke hvor de kommer fra...

Men - jeg synes bare det unfair.. Du ved selv hvem jeg mener...

Jeg ved det søde....

Men der er sgu ikke meget fremtid i de to... Op og nedture gang på gang.. Det kan være det bare er "et plaster på såret" at Biiiiip blir gravid.. Både du og jeg ved hvordan det udvikler sig...

Vi hepper på at svømmeren snart virker...

Anmeld

10. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hejsa..

Det handler om tålmodighed, men jeg ved mere end nogen anden, at det er svært...

Vi var 3½ år om at blive gravide og det lykkes først da jeg havde tabt 30 kilo...

Mens mange af vores venner fik børn i mellemtiden.. nogen af dem burde aldrig have fået nr. 2-3 og så er det sku svært at være glad på deres vejne.. så kommer jokerfjæset på... men mens de poppede unger ud på samlebånd, så skulle jeg kæmpe med at smide de kilo.. Jeg har pco, så det er svært bare at tabe mig i det hele taget... men endelig lykkes det.. men så fødte jeg 15 uger for tidligt.. så synes man bare at livet er uretfærdig, men han er vidundelig og glad dreng, så det var ventetiden værd..

Det skal nok også komme til dig på den ene eller anden måde.. tænk den tanke, så bliver det lidt lettere... men ved at det er mega svært.. Håber det venter lige om hjørnet for jer..

Hilsen Mette

Anmeld

10. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

frk Jensen skriver:

Jeg ved det søde....

Men der er sgu ikke meget fremtid i de to... Op og nedture gang på gang.. Det kan være det bare er "et plaster på såret" at Biiiiip blir gravid.. Både du og jeg ved hvordan det udvikler sig...

Vi hepper på at svømmeren snart virker...

Ja, vi hepper og hepper DET KOMMER

Ja - det faktisk lidt synd, det jo mig der mellemmand, hver gang de har noget galt i halsen.

Men, ja, troen er bbare forsvundet ´på at vi kan lave en, og det ret hårdt og erkende..

Anmeld

10. februar 2011

frk Jensen

FruAagaard skriver:

Ja, vi hepper og hepper DET KOMMER

Ja - det faktisk lidt synd, det jo mig der mellemmand, hver gang de har noget galt i halsen.

Men, ja, troen er bbare forsvundet ´på at vi kan lave en, og det ret hårdt og erkende..

Det gør det hvert fald...

Luk af... ikke overfor manden, men for hende... Det er det nemmeste at gøre..

Anmeld

10. februar 2011

Troldemommi

Vil bare lige sende dig en hel masse held og lykke med babyprojektet håber det sker snart, for du har ret det er pisse svært at glæde sig 100 procent på andres vegne når man bare gerne selv vil have en, men det skal nok komme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.