5 mdr og vil ikke spise eller drikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

saxa

muzen skriver:

jeg ville ringe til lægen med det samme. for fredags er sku længe siden og noget kunne tyde på at han er ved at dehydre og det må bare ikke ske for det lille pus.

så fat telefonen og ring til lægen med det samme :-)

godbedring med ham

Så har lillemanden været hos lægen idag - og ingen dehydrering.. Pyhh.. Blev faktisk helt nervøs da du skrev det.. Lægen synes han virkede rigtig frisk og mente det var eftermén fra maveonden.. Og self efter vi har været hos lægen er han begyndt at tage godt fra ved brystet igen.. Typisk.. Men stadig ingen lyst til flasken

Men tak til alle for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

muzen

saxi skriver:

Så har lillemanden været hos lægen idag - og ingen dehydrering.. Pyhh.. Blev faktisk helt nervøs da du skrev det.. Lægen synes han virkede rigtig frisk og mente det var eftermén fra maveonden.. Og self efter vi har været hos lægen er han begyndt at tage godt fra ved brystet igen.. Typisk.. Men stadig ingen lyst til flasken

Men tak til alle for svar

det er jeg da bare rigtig glad for at hører at alt er som det gamle igen.

syntes jeg har hørt om mange hvor syge børn går nogle skridt tilbage når de er syge. så glemmer de at de godt kan spise grød. men bare rolig det skal nok komme igen :-)

for update

Anmeld

10. februar 2011

Valle81

saxi skriver:

Oliver er nu 5 mdr. I fredags var han syg med opkast og har siden da ikke ville have grød, flaske eller vand af kop. Han tager desuden ikke ret meget mælk hos mig, hvilket betyder produktionen daler.

Han sover uroligt og ikke særlig længe af gangen i løbet af dagen (natten er der ingen problemer)

Han er et værre hængetræ for tiden og vil faktisk kun gåes rundt med på armen. Sætter vi os eller ligger ham på tæppet, bliver han utilfreds

Han er ved at få de første tænder, mon det kan være årsagen eller er det mon et tigerspring eller maveonden i fredags, der gør at han sætter sig fuldstændig på tværs?

Nogle af jer andre der har oplevet jeres unger pludselig ikke vil spise?

Hejsa,

Altså jeg vil sige at når Anton får tænder så forsvinder hans appetit også fuldstændig næsten og har kun villet tage hans flaske - selvom han er 10 mdr nu - så går han stadig i stå når tænder kommer.

Han bliver faktisk også lidt små syg, forkølet hoster og hakker i en uges tid og så er det væk igen. Nogle dage også med høj feber.

Måske din dreng er lige så???

Anmeld

10. februar 2011

saxa

Valle81 skriver:

Hejsa,

Altså jeg vil sige at når Anton får tænder så forsvinder hans appetit også fuldstændig næsten og har kun villet tage hans flaske - selvom han er 10 mdr nu - så går han stadig i stå når tænder kommer.

Han bliver faktisk også lidt små syg, forkølet hoster og hakker i en uges tid og så er det væk igen. Nogle dage også med høj feber.

Måske din dreng er lige så???

Nu hvor du lige nævner tænderne igen - så er Olivers første tand lige brudt igennem her til aften Så nu er jeg ihvertfald sikker på at det har haft en påvirkning på appetitten.. Men Hurra for hans første tand..

Anmeld

10. februar 2011

Valle81

saxi skriver:

Nu hvor du lige nævner tænderne igen - så er Olivers første tand lige brudt igennem her til aften Så nu er jeg ihvertfald sikker på at det har haft en påvirkning på appetitten.. Men Hurra for hans første tand..

Hjertelig tillykke med hans første tand:0)

Anmeld

10. februar 2011

saxa

muzen skriver:

det er jeg da bare rigtig glad for at hører at alt er som det gamle igen.

syntes jeg har hørt om mange hvor syge børn går nogle skridt tilbage når de er syge. så glemmer de at de godt kan spise grød. men bare rolig det skal nok komme igen :-)

for update

Ikke helt ved det gamle igen, men er sikker på det kommer inden længe, bliver ihvertfald ved med at forsøge med grød, flaske og bryst.. Men som skrevet ovenfor - så er hans første tand netop lige brudt ud.. (Mon ikke det har haft en lille påvirkning på appetitten?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.