Anonym skriver:
Hejsa Piger
Har brug for gode råd og for at høre jeg måske bare ikke er helt galt på den....
Er ano da jeg jo ikke helt ved hvem der kigger med!
Sagen er den at jeg er gravid igen og for 3 gang. Da min ældste ikke ser sin far var min mor med til min første fødsel, og da hun var en KÆMPE støtte kom hun også med til mit 2 barns fødsel sammen med barnets far, og det fungerede bare super godt... Nu er jeg jo så gravid igen og min mand og jeg har allerede bestemt at det skal være os to igen og min mor.
Den anden dag er mine svigerforældre her så og pludselig ud i den blå luft siger min svigermor... Jaaaa, denne her gang der må det jo så være min tur til at komme med til fødsel, andet er vist ikke rimeligt!!
Jeg har på INGEN måde overhovedet lyst til at skulle have hende med til min fødsel. Der er nogen gnidninger mellem os, som gør jeg ikke føler mig tryg ved at have hende ved min side den dag.
Helt ærligt er det helt forkert at sige fra, og sige til hende at det ønsker jeg ikke, og at det håber jeg hun vil acceptere? Eller må jeg bare give og og tænke "Det er jo ikke mere end rimeligt"
Skal lige siges at jeg har vendt det med min mand, og han mener det er helt op til mig. Han ville egentlig allerhelst vi bare skal være ham og mig. Men min første fødsel var ved at ende galt, og derofr ved jeg min mor er den som bedst ville kunne tale mig til ro hvis der bliver det mindste. Og det syntes min mand er helt iorden, og forstår godt det betyder meget for mig min mor er med...
Knus
Du skal være helt ærlig! Jeg synes virkelig du skal gøre præcis som du føler for!
Jeg personligt, ahr valgt at min svigermor skal med den dag det er min tur, og min mor og kæreste selvf. men af den årsag at jeg ønsker hende der, vi er såå tætte og derfor SKAL hun med.. Men var vi ikke dét, ville jeg nok ikke ønske hende der, og det synes jeg også er grænseoverskridende at HUN 'forlanger', det er dig der skal ligge med smerterne og bære det tunge læs, ergo - du bestemmer