Er Marius "rosinen i pølseenden" mht at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Ny mor

Går alle jeres små pus nu?

Marius er åbenbart langsom, men så ringer min svigermor lige og påstår han har taget et skridt alene i går (hun passer ham til i aften)...hmmm...mon hun har set syner :))

Han går ellers kun bag sin "rollator" :P (en briovogn)

kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Plysbjørnen

Nej nogen gange starter det bare med et enkelt skridt, det gjorde Laura også... på trods af at hun kunne storme rundt med hendes gå-vogn...

Vi gjorde det, da vi har trægulv at hun fik hendes sko på, for vi kunne se at hun mange gange var ved at glide så hun satte sig ned, og ja 2-3 dage så stormede hun der ud af...

Men tillykke med det.

Betina

Anmeld

26. september 2008

Hyner

Jarmen lille Birgitte da... Han er absolut ikke den eneste, bare rolig:P Emma har da kun taget de første spæde skridt alene, ellers går hun også kun med rollatoren:)) Men den får så tilgengæld også på alle tangenter, så den er nærmest ved at flyve over dørtrinene8( For der er sgu smæk på og hun viser INGEN hensyn til mine ellers HVIDE gerikter:'( Krams Henriette -der nyder sin fridag...

Anmeld

26. september 2008

Joan ( Smallie )

Niels går heller ikke endnu. Men igår tog han 2 skridt.

Men han går rigtig meget med hans gåvogn uden for. og inden for går han langs vægen eller med hans højstol hvis han kan komme afsted med det.

Så nej han er slet ikke den sidste, bare rolig;)

Joan

Anmeld

26. september 2008

Anja

Elias går heller ikke endnu.

Han går rundt langs alt og går også, hvis man bare holder ham i hånden helt almindeligt, men hvis man slipper sætter han sig. For et par uger siden begyndte han at ville gå op til 5-6 skridt hen mod en, hvis man hjalp ham op at stå og lod ham stå alene i det frie rum og så gik han fint hen med en. Dette gjorde han rigtig mange gange om dagen i nogle dage, men nu har han "glemt" det igen og sætter sig ned på hug, hvis man stiller ham uden at han kan holde ved noget.

Aner ikke hvornår det kommer, men synes godt det må være snart, for hans små hænder er altså SÅ kolde efter ½ times lege ude fordi han stadig kravler rundt mellem det hele på legepladsen.

Anmeld

26. september 2008

Grynt

nope, Freja går hellere ikke...ikke uden sit gangstativ ihvertfald ;) Tror bestemt Freja bliver 15½-16 måneder inden hun går af sig selv :'( så du har ikke fat i pølse enden endnu ;)

Anmeld

26. september 2008

Loggidut

niks....min sp sagde den anden dag at de kære små havde helt op til de 18 mdr. før man skulle begynde at bekymre sig!

tif går heller ingen steder...lol

Anmeld

26. september 2008

Helle30

Sofie går heller ingen steder endnu. - Ikke uden sin rollator ihvertfald. Den kan hun til gengæld magte at dreje, når den støder på forhindringer - så hun kan komme videre.
Hun står ofte midt i det fri uden at holde ved noget, men så snart hun opdager, at hun står selv, så skynder hun sig at gribe fat i noget eller sætte sig ned på numsen.
Så Marius er altså absolut ikke alene.

:) - Helle

Anmeld

26. september 2008

Monica

Du er bedstem ikke alene... Her kan mors lille "sinke(L)" ikke gå... Han er dog begyndt at kan tage 4-5 skridt, så måske bliver det inden jul...;);)

Knus

Anmeld

26. september 2008

Loggidut

Ny mor skriver:

Går alle jeres små pus nu?

Marius er åbenbart langsom, men så ringer min svigermor lige og påstår han har taget et skridt alene i går (hun passer ham til i aften)...hmmm...mon hun har set syner :))

Han går ellers kun bag sin "rollator" :P (en briovogn)

kh Birgitte

aj hvad jeg læste vist ikke lige ordentlig igennem...tillykke med ham, det er så herre fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.