Den dårlige samvittighed!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Christopher&Andreas

Hej piger!!!!!!

Lukker lige op for posen her.....

Christopher og jeg har de sidste 2 år ået til mor/barn gymnastik og vi har virkelig haft glæde ud af det, specielt efter lillevror kom til.. meennn de sidste mange gange har vi ikke været der fordi jeg har været ret stresset Pt. også hjemme i 14dage pga. det christopher er startet i BHV træt når han kommer hjem og ikke orket andet end lidt TV eller at vi tegner....

mennn jeg har bare så dårlig samvittighed fordi jeg ikke bare kan tage mig sammen og komme afsted !!!!!!!!!

Men samtidigt synes jeg bare heller ikke at jeg vil tvinge en super træt dreng med lige fra BVH og midt i spisetiden.... det er jo så en legal grund til at blive væk !!!

søren har også været god til at tage med ham, men han spørger aldrig til gym mere....

hvad tænker i her??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

trunte89

Drop den dårlige samvittighed! Lettere sagt end gjort
Her er der eller ikke altid vi kommer afsted til gymnastisk efter Sara er startet børnehave. Tit er der mere brug for en lur eller en film.

Det er bestemt heller ikke sjovt at være afsted med en træt sur unge. Og du skal også kunne overskue det, ellers er der altså ikke meget ved det.
Så hellere være hjemme og hygge i stedet. Se en film sammen, eller hvad han nu kan lide. Så kan i begge slappe af i rolige omgivelser og stadig have kvalitetstid sammen.I stedet for at stresse til gymnastik og både du og han er måske sur/træt.

Anmeld

10. februar 2011

Christopher&Andreas

trunte89 skriver:

Drop den dårlige samvittighed! Lettere sagt end gjort
Her er der eller ikke altid vi kommer afsted til gymnastisk efter Sara er startet børnehave. Tit er der mere brug for en lur eller en film.

Det er bestemt heller ikke sjovt at være afsted med en træt sur unge. Og du skal også kunne overskue det, ellers er der altså ikke meget ved det.
Så hellere være hjemme og hygge i stedet. Se en film sammen, eller hvad han nu kan lide. Så kan i begge slappe af i rolige omgivelser og stadig have kvalitetstid sammen.I stedet for at stresse til gymnastik og både du og han er måske sur/træt.

Du har helt ret men hvor er det skønt du skriver det sådan !!!!!!!!!! Tak. det er jo som du siger lettere sagt end gjort men rart at høre i sommetider oplever det samme...

Anmeld

10. februar 2011

tinasmor

gitte&christopher skriver:

Hej piger!!!!!!

Christopher og jeg har de sidste 2 år ået til mor/barn gymnastik og vi har virkelig haft glæde ud af det, specielt efter lillevror kom til.. meennn de sidste mange gange har vi ikke været der fordi jeg har været ret stresset Pt. også hjemme i 14dage pga. det christopher er startet i BHV træt når han kommer hjem og ikke orket andet end lidt TV eller at vi tegner....

mennn jeg har bare så dårlig samvittighed fordi jeg ikke bare kan tage mig sammen og komme afsted !!!!!!!!!

Men samtidigt synes jeg bare heller ikke at jeg vil tvinge en super træt dreng med lige fra BVH og midt i spisetiden.... det er jo så en legal grund til at blive væk !!!

søren har også været god til at tage med ham, men han spørger aldrig til gym mere....

hvad tænker i her??

Synes da slet ikke du skal have dårlig samvittighed. Gymnastikken er jo for drengenes skyld og han vil jo ikke få noget ud af det når han er træt mv. Ofte skriver psykologer jo om at børn ofte mere har brug for fred og fritid end for mange aktiviteter. Så jeg synes ikke du skal tænke på det. Se måske hellere om I kan gå til noget i weekenden hvor han måske mere har lyst og overskud.

Anmeld

10. februar 2011

Christopher&Andreas

tinasmor skriver:

Synes da slet ikke du skal have dårlig samvittighed. Gymnastikken er jo for drengenes skyld og han vil jo ikke få noget ud af det når han er træt mv. Ofte skriver psykologer jo om at børn ofte mere har brug for fred og fritid end for mange aktiviteter. Så jeg synes ikke du skal tænke på det. Se måske hellere om I kan gå til noget i weekenden hvor han måske mere har lyst og overskud.

ja vi har også tænkt at svømmehal eller legeland i weekenden var bedre og det stiler vi også efter når vi har fri sammen så svømmehallen skive lørdag here we come... men det er rart at høre at jeg godt kan gemme samvittigheden bort

Anmeld

10. februar 2011

Cris

Hej piger!!!!!!

hvad tænker i her??

Hvor er problemet siger du?

Anmeld

10. februar 2011

Christopher&Andreas

Cris skriver:

Hvor er problemet siger du?

problemet er at jeg har dårlig samvittighed overfor ham fordi vi ikke kommer afsted længere ;0)

Anmeld

10. februar 2011

Cris

problemet er at jeg har dårlig samvittighed overfor ham fordi vi ikke kommer afsted længere ;0)

Jeg har forstået, jeg ville bare være lave lidt sjovt, for jeg kan virkeligt ikke se problemet

Du har givet ham en lillebror og det kan blive til den bedste gave i deres liv. Lige nu er den lille meget lille, så du skal bruge masser af tid med ham, helt sikker i det næste år. Og bagefter så kan du lave forskellige ting med begge to eller hver for sig. Han spørger ikke engang om gym og han er træt, så jeg spørger "hvor er problemet?" For jeg kan ikke se noget galt i den situation du sidder nu

Jeg håber, at I nyder den lille og at I har det sjovt med den store. Nogle gange nogle få gode timer hjemme kan blive til meget mere og meget hyggeligere end at tage til alt mulige stedder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.