Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chatarina skriver: okay
okay
Men det er ellers nogle lækre ting du sælger - så også lige galla-kjolen :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sismofutten skriver: Men det er ellers nogle lækre ting du sælger - så også lige galla-kjolen :-)
Ja den er så fed, men har intet at bruge den til nu og tak!!
Var det 100 kr det ville koste at sende? Jeg er interesseret hvis de andre springer fra På det hele..
Laulund87 skriver: Var det 100 kr det ville koste at sende? Jeg er interesseret hvis de andre springer fra På det hele..
Skal lige veje det ved ikke om det vejer mere end 10 kilo men det er dit hvis de andre hopper fra
Chatarina skriver: Skal lige veje det ved ikke om det vejer mere end 10 kilo men det er dit hvis de andre hopper fra
Det lyder godt
Ej æv, jeg ville ellers også gerne have haft det hele Så kom jeg lige tre minutter for sent...
Dictes mor skriver: Ej æv, jeg ville ellers også gerne have haft det hele Så kom jeg lige tre minutter for sent...
hvis de andre springer fra er det selvfølgelig dit, men skal sortere mit tøj igen nu her så der kommer nok noget mere
Chatarina skriver: å er der billeder
å er der billeder
Laulund87 skriver: Det lyder godt
Hej igen, send mig en pb hvis du vil have tøjet
Hvis bare jeg havde været bygget en eller to (måske næsten tre, sshh) størrelser mindre, så havde jeg uden at blinke købt hele mollevitten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128