Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: Hvad skal du ha for billede 5 ?
Hvad skal du ha for billede 5 ?
Jeg håber at komme af med det hele for de 200kr..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina skriver: Jeg håber at komme af med det hele for de 200kr..
sismofutten skriver: Helt ok :-)Kunne bare være rart hvis man kunne se lidt, så man kunne se "stilen" ;-)
Helt ok :-)Kunne bare være rart hvis man kunne se lidt, så man kunne se "stilen" ;-)
så er der billeder
Bromberg skriver: Hvis stilen er mig, og Sismofutten springer fra, er jeg interesseret.. Bor i Jægerspris så kan hurtigt hente det
Hvis stilen er mig, og Sismofutten springer fra, er jeg interesseret.. Bor i Jægerspris så kan hurtigt hente det
å er der billeder
Chatarina skriver: så er der billeder
Ja, det kan jeg se - super :-)
Men, jeg bor i Brøndby - hvor bor du?
Og det er ikke sådan at du lige står og mangler en kjole eller andet, så vi måske kunne bytte?
sismofutten skriver: Ja, det kan jeg se - super :-) Men, jeg bor i Brøndby - hvor bor du? Og det er ikke sådan at du lige står og mangler en kjole eller andet, så vi måske kunne bytte?
Bor i slangerup en lille halv time fra dig men nej mangler ikke rigtig noget, jeg skal af med alt det der bare ligger
Chatarina skriver: Bor i slangerup en lille halv time fra dig men nej mangler ikke rigtig noget, jeg skal af med alt det der bare ligger
Helt ok - sælg du det bare til en anden :-)
Chatarina skriver: mærker som hm, munthe, vila og mange flere. den skal bare væk nu. sælges for 200kr og den er helt fyldt!
mærker som hm, munthe, vila og mange flere. den skal bare væk nu.
sælges for 200kr og den er helt fyldt!
Så må det veje godt, hvis det skulle med posten.. Der er lidt langt til Århus
sismofutten skriver: Helt ok - sælg du det bare til en anden :-)
okay
Simone J skriver: Så må det veje godt, hvis det skulle med posten.. Der er lidt langt til Århus
vil tro portoen kommer til at være 100kr. vil gerne sende det hvis ikke bromberg er interesseret da hun skrev først
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128