Så er der handlet......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Hyner

En flaske CAPTAIN MORGAN ROM Bette Tre kasser SLOTSØL Loggi To kasser REKORDERLIG Jordbær/lime Kalija En kasse REKORDERLIG Jordbær/lime AG Et stort glas NUTELLA Bacon Og AG- som du kan se har jeg :$GLEMT:$ en kasse Rekorderlig Pære til dig... Men jeg har virkelig misset den på min indkøbsseddel... Håber du tilgiver mig:'( Derudover har jeg handlet Lys og mørk pålægschokolade og Juice i lange baner... Samt lidt matador-mix til at gnaske i om aftenen... Krams Henriette...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Marco2

Uhmmm!! Dajly!!

AG

Anmeld

26. september 2008

Mikkelmusen

26. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] En flaske CAPTAIN MORGAN ROM Bette Tre kasser SLOTSØL Loggi To kasser REKORDERLIG Jordbær/lime Kalija En kasse REKORDERLIG Jordbær/lime AG Et stort glas NUTELLA Bacon Og AG- som du kan se har jeg :$GLEMT:$ en kasse Rekorderlig Pære til dig... Men jeg har virkelig misset den på min indkøbsseddel... Håber du tilgiver mig:'( Derudover har jeg handlet Lys og mørk pålægschokolade og Juice i lange baner... Samt lidt matador-mix til at gnaske i om aftenen... Krams Henriette... [/citat] weeee...tak du er vidunderlig!

Anmeld

26. september 2008

Rasmine

Du en sveske.
SÅ skal der fanme smovses NUTELLA!
Måske kunne den også bruges til noget andet end på morgenbordet!
;)

HAHHAHHAHHAHAHAHAHH

Anmeld

26. september 2008

bette

suuuuuuuuuper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.