Baby.dk-træf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2008

Tullebobs

Jeg har skrevet Aalborg, men det jo nok ikke helt fair for alle:P

Og jeg kører da gerne lidt for mødes med jer skønne mennesker;) Så jeg tænker trekantsområdet/fyn ville være mest fair.

Og jeg synes da, at alle skal samles, så man kan få en chance for at møde alle - der er nemlig flere som bor langt langt væk, som jeg gerne vil møde;)

(H)(H) fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

twinboys

Synes også det ville være mest fair at tage fyn... Men jeg skal ikke bestemme... Jeg kommer ... Majbritt(H)

Anmeld

26. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Man kunne måske dele det op...så der var en samling på Jylland, sjælland og fyn??

ja det er bestemt også en idé... meeeen lidt øv at man ikke får set dem der over fra - men de kunne jo køre her ned hvis de havde lyst... ;)

Eva, vi to har da prøvet det et par gange, og det kom der i hvert fald noget godt ud af... :)

JA!!!!!!(L)(L)(L)(L) det har du ret i...og så kører vi da bare sammen og får en tur ud af det...:P

JA det gør vi da helt sikkert... vi har da også prøvet da en flok fra Jylland kom her ned - kan du huske det :)... (eller var det kun 2 af dem der var fra Jylland)

Hvis vi to vælger at gøre det uden børn så kunne vi jo sove i bilen hvis vi ville opelve lidt af det Jyske nu vi var der ovre...

:)

Det er en aftale-griner- vi er jo ret gode i det jyske...:P;)

Anmeld

26. september 2008

petersmor

Jeg har stem Odense, mest fordi det er så dejlig centralt..... Bor selv ved Kolding så sønderjylland ville da også være fint :)
Hilsen Hanne

Anmeld

26. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Man kunne måske dele det op...så der var en samling på Jylland, sjælland og fyn??

ja det er bestemt også en idé... meeeen lidt øv at man ikke får set dem der over fra - men de kunne jo køre her ned hvis de havde lyst... ;)

Eva, vi to har da prøvet det et par gange, og det kom der i hvert fald noget godt ud af... :)

JA!!!!!!(L)(L)(L)(L) det har du ret i...og så kører vi da bare sammen og får en tur ud af det...:P

JA det gør vi da helt sikkert... vi har da også prøvet da en flok fra Jylland kom her ned - kan du huske det :)... (eller var det kun 2 af dem der var fra Jylland)

Hvis vi to vælger at gøre det uden børn så kunne vi jo sove i bilen hvis vi ville opelve lidt af det Jyske nu vi var der ovre...

:)

Det er en aftale-griner- vi er jo ret gode i det jyske...:P;)

ja vi er gode I det jyske - vi er super gode... ;)... he he :P

Anmeld

26. september 2008

H+S Skjolgborg.

jeg er da også med på den..enten kbh eller odense er hip som hap for mig..
det tager godt den sammetid..
Knus fra henriette

Anmeld

26. september 2008

Balderson

Jeg har selvfølgelig stemt Aalborg, men det er nu fordi det er så tæt på ;)

Men Viborg/midtjylland er også ok for mig, ja for den sags skyld fyn også... Sjælland så kommer jeg også.. Søs bor der over, så sengeplads har jeg da fundet, hvis det er...

Anmeld

2. oktober 2008

JuleMor

Jeg har stemt på kbh men det er mere fordi jeg tænkte på at man fx kunne mødes på bakken og få en rigtig sjov og hyggelig dag ud af det på den måde...... Men skulle det blive i Jylland kunne jeg nok godt finde et sted at overnatte. ( nu skal hun jo godt nok lige komme ud af maven først) har termin d. 28 dec.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.