Baby.dk-træf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor synes du, at baby.dk-træs skal afholdes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.855 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. september 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der ser ud til, at der er interesse for at lave et træf, så alle I brugere kan møde hinanden.

Det er en idé, vi allerede arbejder på, så det er dejligt at mærke, at I brugere også er med på idéen.

For at så mange som muligt kan deltage, vil vi gerne vide lidt om, hvor I synes, at træffet skal afholdes.

Det kunne være fedt at invitere jer alle og jeres familier på Peter Pedal minicruise til Norge, men det er der nok ikke økonomi til, da vi regner med stor tilslutning :)

Vi har dog masser af ideer til at lave et både hyggeligt, undeholdende og lærerigt træf for alle jer brugere.

Mvh
Karoline, baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Pia.

jeg har prikket i København - men det er nu mere af egoistiske årsager da det klar ville være nemmest for mig ... men spørgsmålet er om det ikke er mere fair at det bliver på midten altså Fyn (odense) ???

Jeg vil i hvert fald gerne med og syntes det kunne være enormt hyggeligt...

(H)

Anmeld

26. september 2008

M&F&C

Aalborg vs Viborg er for mig et fedt ... og skulle det blive længere væk, så kunne det være super med noget samling på en banegård da jeg vil blive nødt til at tage tog så. Frederikke er for lille til at køre så mange timer i bil :S

Anmeld

26. september 2008

MorCamilla

Jeg har stemt viborg/midtjylland, men det er som Pia også skriver at egoistiske grunde...

Jeg synes at det lyder som en rigtig go ide at mødes alle sammen.. Det kunne være hyggeligt at se hvem der gemmer sig bag skærmen...

Anmeld

26. september 2008

Fam. Madsen

jeg har stemt midtjylland/viborg, men blev det århus eller ålborg ville det ikke gøre noget....:D:D

men længer væk ville det komme and på hvor langt væk da jeg også har et lille barn:D

Anmeld

26. september 2008

Honningblomst

Man kunne måske dele det op...så der var en samling på Jylland, sjælland og fyn??

Anmeld

26. september 2008

Pia.

Eva skriver:

Man kunne måske dele det op...så der var en samling på Jylland, sjælland og fyn??

ja det er bestemt også en idé... meeeen lidt øv at man ikke får set dem der over fra - men de kunne jo køre her ned hvis de havde lyst... ;)

Eva, vi to har da prøvet det et par gange, og det kom der i hvert fald noget godt ud af... :)

Anmeld

26. september 2008

moniquesmor

jeg holder på det skulle hver noget midt i for jeg kommer fra lolland og synes der langt vej til jylland..

men noget samling i nogle busser man kunne betale til synes jeg kunne hver en god ide:D

Anmeld

26. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

ja det er bestemt også en idé... meeeen lidt øv at man ikke får set dem der over fra - men de kunne jo køre her ned hvis de havde lyst... ;)

Eva, vi to har da prøvet det et par gange, og det kom der i hvert fald noget godt ud af... :)

JA!!!!!!(L)(L)(L)(L) det har du ret i...og så kører vi da bare sammen og får en tur ud af det...:P

Anmeld

26. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

JA!!!!!!(L)(L)(L)(L) det har du ret i...og så kører vi da bare sammen og får en tur ud af det...:P

JA det gør vi da helt sikkert... vi har da også prøvet da en flok fra Jylland kom her ned - kan du huske det :)... (eller var det kun 2 af dem der var fra Jylland)

Hvis vi to vælger at gøre det uden børn så kunne vi jo sove i bilen hvis vi ville opelve lidt af det Jyske nu vi var der ovre...

:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.