Hvordan er det nu? Hilfe PLZ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

CamillaSoefelt

Ej undskyld jeg skriver her i din tråd.. Men så bare lige det der med at koge hindbær inden man bruger dem..? Ikke at jeg laver store flotte kager, men når jeg engang i mellem laver en lagkage blander jeg flødeskum med hindbær(frosne).. Skal man koge dem inden man bruger dem så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Becks

CamillaSoefelt skriver:

Ej undskyld jeg skriver her i din tråd.. Men så bare lige det der med at koge hindbær inden man bruger dem..? Ikke at jeg laver store flotte kager, men når jeg engang i mellem laver en lagkage blander jeg flødeskum med hindbær(frosne).. Skal man koge dem inden man bruger dem så??

Ja, der er kommet nye forholdsregler, fordi der er fundet virus i rigtig mange leverancer..

Anmeld

9. februar 2011

CamillaSoefelt

Tutter skriver:

Ja, der er kommet nye forholdsregler, fordi der er fundet virus i rigtig mange leverancer..

Uh ha..;(. Synes også tit de trækker hindbær tilbage. Tak for det.. Og undskyld jeg skrev i din tråd, hehe..

Anmeld

9. februar 2011

CamillaSoefelt

Tutter skriver:

Er det sådan med alle frosne bær? Og gælder det osse friske hindbær?

Anmeld

9. februar 2011

Becks

CamillaSoefelt skriver:

Uh ha..;(. Synes også tit de trækker hindbær tilbage. Tak for det.. Og undskyld jeg skrev i din tråd, hehe..

Jamen det er da helt iorden

Mener det er alle bær, men de har skrevet bag på poserne, at hvis de frosne bær ikke skal tilberedes varme, anbefaler de at man giver dem et opkog og lader dem køle til det man nu skal bruge dem til, evt lagkager osv

Anmeld

9. februar 2011

CamillaSoefelt

Tutter skriver:

Jamen det er da helt iorden

Mener det er alle bær, men de har skrevet bag på poserne, at hvis de frosne bær ikke skal tilberedes varme, anbefaler de at man giver dem et opkog og lader dem køle til det man nu skal bruge dem til, evt lagkager osv

Aha okey.. Mange tak.

Anmeld

9. februar 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg brugte ca 175 g. usaltet smør, 1 spsk kakao og 2-3 dl. flormelis. Det var lidt på slump, og kom lidt mere af det hele i, indtil det smagte som det skulle - kunne have ædt hele skålen

Det rakte til 1 opsmøring af en kage til 20 prs.

Anmeld

9. februar 2011

Becks

cmks2007 skriver:

Jeg brugte ca 175 g. usaltet smør, 1 spsk kakao og 2-3 dl. flormelis. Det var lidt på slump, og kom lidt mere af det hele i, indtil det smagte som det skulle - kunne have ædt hele skålen

Det rakte til 1 opsmøring af en kage til 20 prs.

Tak

Anmeld

9. februar 2011

eirene

Tutter skriver:

1000 tak..

Altsi køleskabet når den er smurt op på kagen eller?

Jeps, i køleskabet med kagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.