Det er ved og være et lille års tid siden jeg sidst lavede en kage.
Jeg skal hjem til en skøn veninde på fredag og hygge sammen med hende og hendes børn på 10 og 15 som jeg har passet igennem 11 år snart.
Jeg sad lige for en time siden, og fik den idé, at jeg vil lave en kage til på fredag, har lige bikset MMF´en sammen, så den er klar. Men der er ingen af os 4 tøser der kan lide smør, og sidst jeg lavede jeg en smørcreme, kunne jeg smage alt smøren deri 
1) Kan jeg bruge Royal Icing til og smøre op med istedet og hvor lang tid tager det så før jeg kan putte mmf´en på? Eller bliver mon for sødt, sammen med mmf´en? Har ingen anelse om hvad RI smager af nemlig 
2) Som det ene fyld havde jeg tænkt mig hindbær mousse igen, men hvordan skal man gøre, nu når de nye anbefalinger siger man skal koge dem først? Og hvordan skal man koge det? 
3) Hvad ville I anbefale som det andet fyld? Sidst brugte jeg tobleronecreme, og det smagte fantastisk, men også meget sødt sammen med mmf´en 
4) Jeg elsker glimmer på kagerne, og har vanille aroma, skal jeg bare blande det med det og så pensle/male der på kagen hvor jeg nu vil have det? Det smelter ikke mmf´en vel?
Sikke mange spørgsmål der kom 
Anmeld