... troede ikke det ville nage mig, at Alberte skal i DP, men hvor er jeg bare nervøs... 
Har altid tænkt, når nogen var bekymrede, kede af det eller lignende når deres børn skulle i dp/vs "argh, hold nu op, det skal da nok gå". Men nu er det mig, der sidder med en klump i halsen o er det 
Vi skal ud til hende på fredag og da jeg bor i en lille by hvor alle kender alle, fandt jeg hurtigt ud af hvem hun var. Hun er 57-60 og missionsk. og selvom det er suuuper forkert, så var min første tanke "nej nej nej".. det orker jeg simpelthen ikk. Kan lige se det for mig, med en der går på efterløn lige om lidt og hvor man ikke må bande.. Min kæreste fortalte, at hendes sønner var nogle værre bisser da de var små og så tænkte jeg bare
JEG VIL HA EN ANDEN... men i virkeligheden er det jo fordi, at jeg ikke vil sende hende NOGEN steder hen. Om det så var super nanny som skulle passe hende så var det jo ikke godt nok
ihh..
Havde I det også sådan, eller er det bare mig? Jeg har ikke mulighed for at gå hjemme længere så hele marts bliver indkøring.... Starter studie 1. april.
Skulle lige ud med galden.. please sig jeg ikke er helt skør..
Knus fra en trist, snart ikke hjemmegående mor :/
ps. hun er 10 mdr når hun starter rigtigt d. 1 april
Anmeld