Termin idag, og ingen baby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

BechHannibal

Mka skriver:

Stakkels jer piger. Ventetiden er mega lang, og der er bare intet at lave, for ALT er jo ordnet.

Synes lige vi havde en periode hvor der var nogle stykker der fødte før tid, så nu får desværre nok en periode hvor vi alle går over   ( har 4 dage at løbe på endnu) Fra næste uge, har jeg heller  ikke flere aftaler, fordi man håber på at det sker lige på dagen hihi

Sender jer en masse vee-støv..

Jeg håber ikke vi er gået ind i en periode med en masse som går over tid

Den sidste scanning vi var til regnede de ud at terminen var den 9 februar, så den besluttede vi os for at bruge. Men ifølge min vandrejornal, som blev beregnet i starten af min graviditet, så er det først imorgen jeg hat termin. Så jeg har de to datoer at gå efter

(som nu kun er en) - Jeg håber hun kommer imorgen Har haft kraftige plukveer igen i nat og vågnede ved jeg havde utrolig ondt, jeg faldt i søvn igen og så var det ligesom væk om morgenen Var ved at bilde mig selv ind idag, at NU var der altså noget, da jeg fik ondt i maven og lænden (ligesom mens smerter) som de fleste jo sammenligner det med.
Det skulle så bare vise sig at være falsk alarm, som ende med en tur på tønen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

BechHannibal

Marco2 skriver:

Er det ikke noget med at kroppen ikke sætter fødslen igang mens man er syg fordi den gerne skal være ordentlig klar til fødslen. Jeg havde og influ i en uge, og da den var ved at være ovre og jeg kun hostede startede fødslen. Så skal vi ikke håbe at den går igang når du lige er en smule friskere. 

Men håber ikke for dig at du skal vente alt for længe.

Jeg har desværre ingen idéer. Jeg ville ønske jeg havde haft mere barsel, for vi nåede jo overhovedet ikke det vi skulle. Men hvad med en gang massage? Eller nå en masse café-besøg med veninderne inden bebs kommer? 

for at der snart sker noget.

AG

Jeg har det faktisk meget bedre idag, så det håber jeg

Har læst om mange der har haft influ symtomer lige op til fødslen, hmm.. DEt må betyde noget

God ide med massage, kunne min trætte krop lige holde til

Anmeld

10. februar 2011

BechHannibal

piadas skriver:

Velkommen i klubben! Nu har Multebær og jeg også været alene om at brokke os de sidste par dage, så det er rart med noget nyt blod og at vi ikke er de eneste!!

Måske du har gode ideer til igangsættelse?

Jeg har prøvet vekage, ananas, sex, 2,5 km. småløb...hmm, kan ikke lige komme i tanke om mere, men altså jeg har ikke fundet løsningen endnu! Du må endelig sige til, hvis du finder ud af det!

Jeg har desværre ingen super ideer til at sætte fødslen igang!!! Kendte man bare en som virkede på alle, var jeg lykkelig. Men tror desværre jeg må skuffe og sige som mange siger, de kommer når de kommer

Alle de ting man kan gøre, det skal jo være så store mængder at det ikke er muligt, og hård motion tager jo bare en kræfter, som jo gerne skulle bruges på selve fødslen.

Så jeg tror bare min plan er, nogle rolige gå ture, lidt massage i lænden og fødder (har jeg hørt skulle kunne fremme det lidt) hmm og akupuntur hvis intet sker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.