Termin idag, og ingen baby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

BechHannibal

Ja som overskriften lyder har jeg termin idag, men ingen dejlig baby har vist sit ansigt endnu

Jeg har den sidste uge sovet til kl. næsten 11.00 bare for at få tiden til at gå. Ja så var menningen også lige at jeg skulle blive rask, har haft influ. i 4-5 dage nu Håber godt nok snart det går væk

Jeg har også haft kraftige plukveer de sidste par nætter, men forbinder dem ikke med evt. optakt til noget, da jeg har vendet mig til dem.

Jeg er rigtig utålmodig, og synes efterhånden ikke jeg kan komme i tanke om flere ting at give mig til, har i evt. nogle gode ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Multebær

jeg kan ikke hjælpe desvære. Har været i den situation i 14 dage. 

Det enste råd jeg kan give dig er at smse dine venner og sige at du nok skal fortælle dem hvis der sker noget men at de ikke behøver at spørge til det. Du vil gerne snakke med dem men helst ikke lige om det. hvis du skal gå mange dage er det nemlig ikke så sjovt at få mange af de der hej har du født sms'er. 

Stort knus og masser af vestøv. Håber der kommer gang i noget for dig snart

Anmeld

9. februar 2011

Mka

Stakkels jer piger. Ventetiden er mega lang, og der er bare intet at lave, for ALT er jo ordnet.

Synes lige vi havde en periode hvor der var nogle stykker der fødte før tid, så nu får desværre nok en periode hvor vi alle går over   ( har 4 dage at løbe på endnu) Fra næste uge, har jeg heller  ikke flere aftaler, fordi man håber på at det sker lige på dagen hihi

Sender jer en masse vee-støv..

Anmeld

9. februar 2011

Marco2

Er det ikke noget med at kroppen ikke sætter fødslen igang mens man er syg fordi den gerne skal være ordentlig klar til fødslen. Jeg havde og influ i en uge, og da den var ved at være ovre og jeg kun hostede startede fødslen. Så skal vi ikke håbe at den går igang når du lige er en smule friskere. 

Men håber ikke for dig at du skal vente alt for længe.

Jeg har desværre ingen idéer. Jeg ville ønske jeg havde haft mere barsel, for vi nåede jo overhovedet ikke det vi skulle. Men hvad med en gang massage? Eller nå en masse café-besøg med veninderne inden bebs kommer? 

for at der snart sker noget.

AG

Anmeld

9. februar 2011

Marco2

Dobbelt 

Anmeld

9. februar 2011

piadas

Velkommen i klubben! Nu har Multebær og jeg også været alene om at brokke os de sidste par dage, så det er rart med noget nyt blod og at vi ikke er de eneste!!

Måske du har gode ideer til igangsættelse?

Jeg har prøvet vekage, ananas, sex, 2,5 km. småløb...hmm, kan ikke lige komme i tanke om mere, men altså jeg har ikke fundet løsningen endnu! Du må endelig sige til, hvis du finder ud af det!

Anmeld

9. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Velkommen i klubben! Nu har Multebær og jeg også været alene om at brokke os de sidste par dage, så det er rart med noget nyt blod og at vi ikke er de eneste!!

Måske du har gode ideer til igangsættelse?

Jeg har prøvet vekage, ananas, sex, 2,5 km. småløb...hmm, kan ikke lige komme i tanke om mere, men altså jeg har ikke fundet løsningen endnu! Du må endelig sige til, hvis du finder ud af det!

og selv om vi har afprøvet så godt som alle forslag har vi ikke rigtig fundet svaret endnu men vi prøver stadig 

....dog sætter jeg grænsen ved sex LOL den kan jeg simpelthen ikke få mig selv til 

Anmeld

9. februar 2011

Maria-s

ævævævæv da..... 

Hmmm aktiviteter? Du er ikke bare en smule kreativ? Du ku gi dig ud i et strikkejob, hæklejob, syjob? Jeg er selv i gang med at sy sådan et slags quiltet vattæppe. Der er i hvert fald MANGE timers beskæftigelse Men ja ok jeg har så også lige 3 uger til termin endnu... Hvis jeg ikke har født der er jeg nok også mere end bare ualmindelig utålmodig

Anmeld

10. februar 2011

Sakris

Uh... Kan godt forstå I er utålmodige! Hep hep til jeres babyer. Glæder mig til at se billeder og høre om alle de nye februar babyer

Anmeld

10. februar 2011

BechHannibal

Multebær skriver:

jeg kan ikke hjælpe desvære. Har været i den situation i 14 dage. 

Det enste råd jeg kan give dig er at smse dine venner og sige at du nok skal fortælle dem hvis der sker noget men at de ikke behøver at spørge til det. Du vil gerne snakke med dem men helst ikke lige om det. hvis du skal gå mange dage er det nemlig ikke så sjovt at få mange af de der hej har du født sms'er. 

Stort knus og masser af vestøv. Håber der kommer gang i noget for dig snart

Puha, så skal man næsten ikke klage

Men du må da snart kunne se en ende på det, er det ikke max 2 uger man må gå over tid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.