Sutter på sit tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.221 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

TbCp

Jeg er ved at blive sindsyg over det... Liva går konstant og sutter på sit tøj, sådan der oppe ved halsen, så hun har en stor våd plagmage konstant...

Hun sutter også på sin jakke, foroven, og bider i den, så hun har faktisk allerede fået lavet hul i sin nye jakke

Er der nogen af jeres børn der har gjort det? Er så træt af det!!!

overvejer at sy hendes mund sammen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

musse1

TbCp skriver:

Jeg er ved at blive sindsyg over det... Liva går konstant og sutter på sit tøj, sådan der oppe ved halsen, så hun har en stor våd plagmage konstant...

Hun sutter også på sin jakke, foroven, og bider i den, så hun har faktisk allerede fået lavet hul i sin nye jakke

Er der nogen af jeres børn der har gjort det? Er så træt af det!!!

overvejer at sy hendes mund sammen....

det du skriver der, kan jeg godt kende fra vores den ene søn, han har gjort det meget, bed dog ik hul i noget..

selv om vi har sagt flere gange han ik skal og måtte, gøre det.  tog 3 mdr-½ år år før det stoppede, men er nu længe siden han stoppede med det heldigvis..

tror det bare lige er en periode, som du kan håbe er kort, og det så går over igen.. men kan godt forstå du syns det er træls..

men ingen gode ideer her fra desværre

Tina

Anmeld

9. februar 2011

Happiness

Nu ved jeg ik hvor gammel din datter er. Men jeg gjorde det MEGET da jeg var barn. Det hjalp at jeg havde noget at tygge på. Tyggegummi kurede det.

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

musse1 skriver:

det du skriver der, kan jeg godt kende fra vores den ene søn, han har gjort det meget, bed dog ik hul i noget..

selv om vi har sagt flere gange han ik skal og måtte, gøre det.  tog 3 mdr-½ år år før det stoppede, men er nu længe siden han stoppede med det heldigvis..

tror det bare lige er en periode, som du kan håbe er kort, og det så går over igen.. men kan godt forstå du syns det er træls..

men ingen gode ideer her fra desværre

Tina

Synes bare det er så træls at se på + det ikke kan være særlig rart for hende at gå rundt med våd trøje...

Håber bare det er en kort periode her så!

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

MaybeMe skriver:

Nu ved jeg ik hvor gammel din datter er. Men jeg gjorde det MEGET da jeg var barn. Det hjalp at jeg havde noget at tygge på. Tyggegummi kurede det.

Hun er 3 1/2 år... får hun tyggegummi tygger hun bare lidt på det og sluger det så, så det går nok ikke. Men ellers en god ide

Anmeld

9. februar 2011

Happiness

TbCp skriver:

Hun er 3 1/2 år... får hun tyggegummi tygger hun bare lidt på det og sluger det så, så det går nok ikke. Men ellers en god ide

Det kan jeg godt se Jeg var vist også 5-6 år da jeg gjorde det  Det drev min mor og pædagogerne til vanvid...

Anmeld

9. februar 2011

Maria.

Aaaaaargh!! Magnus bider også i sit tøj! OG har også bidt hul i sin jakke!!!!

det er SÅ irriterende!

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

MaybeMe skriver:

Det kan jeg godt se Jeg var vist også 5-6 år da jeg gjorde det  Det drev min mor og pædagogerne til vanvid...

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Maria. skriver:

Aaaaaargh!! Magnus bider også i sit tøj! OG har også bidt hul i sin jakke!!!!

det er SÅ irriterende!

Hel vildt irriterende!!!

Anmeld

9. februar 2011

<3

Ja Tjalfe er faktisk også begyndt hvis han sidder lidt for sig selv, fx. på cyklen og noget lige er der så stopper han det i munden. Så vi har fjernet alt sådan noget i "mundhøjde".

Kan i øvrigt huske fra mig selv af at det var noget ret så trygt ved at sidde og hyggesutte på flyverdragten Dengang var de jo ikke imprægnerede ja så gammel er jeg Men i dag går det jo ikke. Det er ikke sundt at sutte på flyverdragter, tasker, fleecehuer/trøjer.

Kommer til at tænke på om hun måske skal til at have en sutteklud? Du ved en bamse, dukke eller klud som hun kan bruge i stedet for? Måske det ordner sig selv når hun kun skal have t-shirt på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.